felroze HH halster bij haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: felroze HH halster bij haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:39

Aaah vett (heb dat dekje vanmiddag bij de "ruitershop in harmelen" gekocht voor geintreseerden) met lichtroze (of naja licht Clown iets lichter als de HH ) staat bien echt vett Vork (en bien is een haflinger dus sabine heet vanaf vandaag bar(bie-n) )

HH heeft nu trouwens ook geruitte dekje met dat roze derin Cool

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:18

Ik heb er ook 1 voor mijn haf en die heeft wel gewoon een hele bles..

* op de foto is het roze ietsjes verkleurd

Afbeelding

EvaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:55

nou kloop niet mee met de rest ik wilde n origineel kleurtje en toen zagk deze bij piaffe... ik heb egt nog geen enkel paard gezien met roze of felroze... blijkt nu dus pas dat iedereen op bokt dat hier heeft Knipoog
ahh kvind t egt leuk staan alsk jullie fotos hier zo zie Lovers Vingers aflikken Tong uitsteken Lovers

maar ik heb dus ook piaffe gemaild, egt zo van: "als je die spullen samenkoopt kom je voordeliger uit als wanneer je ze los koopt... is het dan goed als ik een dekje+halster+touw koop en dan ook een paar euro korting krijg???"
maar ze mailen me niet terug... kheb gisteren gestuurd en heb nog niks ontvangen terwijl ze wel op dezefde dag nog gekochte artikelen bezorgen :S:S