Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miss87 schreef:marquez1 schreef:Er is ook een donkere jongen die heel verdienstelijk (nog) bij de junioren nationale concoursen springt. Ach hoe heet dat jochie ook al weer, misschien dat bij andere bokkers een lichtje gaat branden? het is een jongen van dacht ik een jaar of 16/ 17 klein voor zijn leeftijd en ik dacht van turkse of marokaanse afkomst. Hij springt echt goed.
Abdel Said? Die komt volgens mij uit Egypte.
kwam er even niet meer op 0ojannekeo0 schreef:turkse en marokaanse mogen dat toch nietomdat je rijdens het rijden ontmaagt kan worden of zo iets

Lenn schreef:In hun oorspronkelijke land leeft de paardensport niet zo, zeker niet zoals hier. Daarbij is het een dure sport, zoals idd bijv. motorrijden.

Destinietje schreef:Hier in de buurt start altijd Fleur Kessels, ook wel een redelijk bekende naam in de paardensport aan het worden volgens mij. Ik weet niet wat haar afkomst is, maar ze is niet blank. Ze doet het op het moment volgens mij met name met haar schimmel erg goed!

Ieder zijn meug! Karin schreef:Maar die zijn gewoon geïnteresseerd in andere zaken dan paardensport. Doen bijvoorbeeld actief aan andere sporten, kopen ieder jaar een andere auto of gaan meerdere keren per jaar op vakantie. Net als veel mensen met een puur Nederlandse achtergrond.
marquez1 schreef:Er is ook een donkere jongen die heel verdienstelijk (nog) bij de junioren nationale concoursen springt. Ach hoe heet dat jochie ook al weer, misschien dat bij andere bokkers een lichtje gaat branden? het is een jongen van dacht ik een jaar of 16/ 17 klein voor zijn leeftijd en ik dacht van turkse of marokaanse afkomst. Hij springt echt goed.

lowara schreef:dit heb ik mij dus ook regelmatig afgevraagd!
je ziet het haast niet nee. ik hou dit topic in de gaten
. Karin schreef:Volgens de definitie van het CBS ben ik allochtoon vanwege het feit dat mijn moeder in Nederlands-Indië is geboren. Zij is 1/4 Indonesisch, ikzelf 1/8. En op de foto heb ik ook nog eens een rood hoofd van de inspanning en de warmte.
Mijn beste vriendin was weer half Deens (blond). Dus dit topic gaat eigenlijk over weinig "donkere" mensen die paardrijden?
of roodharig. Toen begon ik er pas over na te denken dat je grotendeels alleen maar een heel specifiek deeltje van de populatie tegenkomt in het paardenwereldje. Toch wel vreemd inderdaad... Maar hopelijk verandert dat gauw
Meer mensen meer vreugde (of hoe gaat ie ook alweer)
Ik rijd vanaf me 5e, me zussen en tante hebben ook gereden..