Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nu alleen nog bandages erbij
Mizz_mol schreef:Ik ga vandaag nog even neuzen.. Over het algemeen ben ik meer freddy's ingesteld omdat ik daar goed geholpen word en ik nieuwe spullen krijg mochten ze binnen no time stuk zijn. Bij Freddy's zijn het mensen die heel veel verstand van paarden heb terwijl bij horseplaza een paar miepies me allemaal zooi aansmeren.. Over ruilen doen ze moeilijk. Voor dekjes ga ik wel naar horseplaza dat is daar veel goedkoper maar de rest is freddy's mijn winkeltje
Woensdag schreef:Ik ben donderdag de 26ste geweest maar bezweek toen nogal door de hitte....jezus wat was het warm!!!!
Hoofdstel van kieffer gekocht (plus gratis hoofdsteltas)
En een winterjas van HH met 40% korting...
Stond te twijfelen bij de Anky dekjes maar vond tien euroi toch teweinig korting (ja ik ben een echte hollander)
en ook nog een cap en een singel maar die paste weer is nieT :S maar ja die dus weer even ruilen HAHA 
IvysToeter schreef:Woensdag schreef:Ik ben donderdag de 26ste geweest maar bezweek toen nogal door de hitte....jezus wat was het warm!!!!
Hoofdstel van kieffer gekocht (plus gratis hoofdsteltas)
En een winterjas van HH met 40% korting...
Stond te twijfelen bij de Anky dekjes maar vond tien euroi toch teweinig korting (ja ik ben een echte hollander)
Dat vond ik dus ook... Ben ook hollander he?