Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mireille1970 schreef:Sommige paarden zijn veel beter af in de paardenhemel...
loveblacky schreef:vraag me af waarom je de pony niet zelf even een wormkuurtje geeft, wat kost dat nou helemaal....
loveblacky schreef:vraag me af waarom je de pony niet zelf even een wormkuurtje geeft, wat kost dat nou helemaal....

Citaat:Moet ik die pony ontwormen? Het is niet mijn pony. En dan moet ik ook gelijk de hele stal ontwormen. EN dat zijn toch zeker 12 paarden.

Mist schreef:Geef ff door aan mij welke manege deze pony staat, dan zorg ik dat de inspectiedienst van de dierenbescherming daar langs gaatzien alle paarden er daar zo uit
dit kan echt niet !!
Citaat:Laat ze maar lekker zo staan
Kalimba schreef:Tja, noem mij een Penny-trut maar als ik een paard in zulke staat tegenkom, dan help ik...
Als jij die pony ook zielig vindt, waarom help je die dan niet? Enkel maar omdat jij de eigenaar niet bent?
Meningen verschillen, dus ik val je helemaal niet aan.
Ze is meer waard als ze goed verzorgt is.....Citaat:Laat ze maar lekker zo staan
Inderdaad, laat maar lekker wegrotten. Hopelijk doet de dierenbescherming er iets aan! Want voor jullie is het duidelijk teveel moeite.