bodyprotector kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Re: bodyprotector kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 15:31

thanx:D
Ik heb de site bekenen van canter-equipment, en ben wel geinteresseerd in de equi theme en de air o wear reiver, degene zonder rits.
Ik vindt die zippo wel mooi, maar ik wil toch geen rits en die is ook wel heel erg duur. Ik zit meer te denken rond de 100/120 euro. Veel meer heb ik ook niet, en als ze eenmaal goed ingereden denk ik ook niet dat ik hem nog heel veel gebruik.
Heel erg bedankt voor je reactie!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:10

Ik wilde eerst ook de reiver omdat die wat goedkoper was, maar Canter kwam toen bij mij thuis met heel veel bodyprotectors om te passen. Waaronder de reiver en de zippa. Ik had na het passen eigelijk al besloten om de reiver te kopen, had de zippa niet gepast omdat die zo duur was. Maar toen ging ik die Zippa toch passen, meer voor de lol. nou ja, teon werd het dus de Zippa.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 16:21

Anouar15 schreef:
Ik wilde eerst ook de reiver omdat die wat goedkoper was, maar Canter kwam toen bij mij thuis met heel veel bodyprotectors om te passen. Waaronder de reiver en de zippa. Ik had na het passen eigelijk al besloten om de reiver te kopen, had de zippa niet gepast omdat die zo duur was. Maar toen ging ik die Zippa toch passen, meer voor de lol. nou ja, teon werd het dus de Zippa.

haha, nou okay,misschien dat het bij mij ook wel zo gaat (A) haha