Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ik buitenrijd doe ik het niet omdat ik tractoren e.d wil horen! als ik aan het rijden ben met muziek aan dan hoor ik de muziek niet eens meer maar mijn geweten wel...tja hoe zeg je dat
lovelyhorses schreef:Ik rijd altijd met mp-3 speler of de radio aan. Ik kan de aandacht volledig bij mijn paard houden, en mijn paard vind muziek ook helemaal geweldig![]()
stef schreef:lovelyhorses schreef:Ik rijd altijd met mp-3 speler of de radio aan. Ik kan de aandacht volledig bij mijn paard houden, en mijn paard vind muziek ook helemaal geweldig![]()
Hoe hard heb je dat ding dat wel niet staan dat je paard het kan horen?
Bijoe schreef:ik rij bijna altijd buiten met m'n mp3 ....maar wel 1 oordopje,zodat ik akn horen wat er om me heen gebeurt

[/quote]
Met mijn paard was niks mis, maar ik schrok van de stormgeluiden, het klappen van de staldeuren enzo.

Ik rij dan wel in een baan die is afgezet.. (ik zou het niet in mijn hoofd halen omdat op straat of in het bos te doen).. En ik heb hem dus ook niet hard staan maar wel beide oordopjes in!!
Dit komt omdat ik veel meer ontspannen in het zadel zat en mij dus meer op de bewegingen van het paard kon concentreren.. en dus beter op hem in kon werken