Wat is dit voor een eng bit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneliesss

Re: Wat is dit voor een eng bit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 01:02

Zag hemvandaag toevallig hangen bij de ruitersportwinkel. Jammer genoeg heb ik er niet aan gedacht om te kijken hoe duur hij was en hoe zwaar, ben er maar met een boogje omheen gelopen. Maar het was een nogal groot apparaat kan ik jullie verzekeren.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:30

Dit staat erbij bij Loesdou:

das besonders leichte Aluminium Gebiss (hochwertige Aluminium-Speziallegierung) mit flacher Stange, breitem Zungenlöffel und Kupferspielrad lässt sich variabel und wohldosiert einsetzen! Lange Anzüge und der zusätzliche Nasenriemen sorgen für eine direkte und punktgenaue Übertragung der Zügelhilfen - das Gebiss ist daher auch sehr gut als Correction-Bit einsetzbar.

Preis: 199,95 euro

Mijn Duits is bar slecht dus vertalen laat ik aan een ander over!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:53

Lijkt meer op een berenklem dan op een bit Haha! Bah, vind het er maar eng uitzien

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:08

lailapri schreef:
heb het ergens gelezen, heeft een vrij pittige inwerking volgens mij, iets voor western ofzo

Ja, want iedereen die western rijdt, rijdt met een pittig bit. Arme paarden. Lekker kortzichtig weer. Ik rij ook western, misschien dat ik dan ook maar eens zo'n bit ga kopen.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:43

Ziet er idd heel eng uit !
Die touwtjes kunnen volgens mij ook eens hard schuren ! Bloos!