beoordeel exterieur!! aub!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Re: beoordeel exterieur!! aub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 13:22

Ik ben het volledig met Patsur eens Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 13:25

Bonny4life schreef:
mensen die met me mee willen als ik eens ergens ga kijken? haha die bij me in de buurt wonen? ..

Wat voor paard zoek je, wat is je budget? Ik woon in Amersfoort, als je er echt niet uitkomt wil ik best eens met je meegaan hoor.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 13:42

Amethyst schreef:
Als recreatiepaardje zou het best kunnen hoor! Zolang het karakter goed is en het paard gezond, zie ik geen problemen Lachen

Wat versta jij onder "recreatiepaardje"? In mijn optiek is dat meer dan 2x per week een uurtje in het bos hobbelen en een uurtje "les". Als je een goed recreatiepaard hebt, heb je een paard met behoorlijke capaciteiten Ja
Eerlijk gezegd betwijfel ik of je met dit paard comfortabel een paar uur naar buiten kunt, geen fijn gevormde rug, armoedig bespierd en een steile schouder. De bespiering zou je waarschijnlijk wel flink kunnen beïnvloeden, maar de bouw doe je verder weinig aan.
Die lange oren konden wel eens duiden op een drupje engels volbloed, je ziet dat heel vaak bij kruisingen daarmee. Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 22:04

kijk bespiering kun je met training erop krijgen, maar zal dit paard makkelijk in de spieren komen? En zal hij door de keuring heenkomen?

Ik denk dat je aan Anoukie wel een goede hebt om mee te nemen..

Verder denk ik dat je heel serieus moet gaan kijken wat je wilt want een paard is een grote aanschaf, wara behoorlijk veel tijd, energie en geld in gaat zitten en het is voor een lange tijd.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:43

Hey Roelinda,

Ik vind het in ieder geval een paard met een leuk koppie Lachen
Verder valt me meteen de onderhals op. Verder ziet de rug er niet echt ideaal uit...
Ben je er al wezen kijken of zijn je plannen veranderd door de reacties in dit topic? Ik ben benieuwd Lachen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 22:23

MAAR: van een foto kun je geen paard beoordelen, ga kijken als de prijs je aanstaat en het uiterlijk van het dier.

ben ik mee eens..

en ik vind hem niet echt goed op de foto staan om te beoordelen.. maar de dingen die ik wil zeggen zijn al gezegd!