Geplaatst: 11-02-02 19:45
Eigenlijk een combinatie van twee... Ik denk: Nee he, daar ga ik weeeer... Ik baal, soms moet ik even slikken als ik hard neer kwam of gewoon erg teleurgesteld ben en dan stap ik weer op en rijd ik weer verder. Meestal kan ik er achteraf zoetsappig over vertellen en er om lachen. Maar ik ben wel altijd bang dat ik een keer flink verkeerd terecht kom...
als ik van mijn paard van kan ik nooit meer op staan van het lache maar ga er daarna wel weer op. maar ik moet wel heel hard vallen wil ik niet lache
hihihihihihihihi
Amulet
Geplaatst: 22-02-02 14:42
alweer; ligt eraan hoe ik val. van Amulet ben ik in die twee jaar dat ik hem heb nog maar 3 keer afgevallen, en heb me toen een keer goed pijn gedaan (ik ben mnidden in een hindernis terecht gekomen ). En een keer onder de les toen hij heel hard rondje begon te draaien, maar dat was erg grappig (vonden de toeschouwers ook ). Maar als ik echt hard val en me pijn doe dan ga ik niet lachen hoo, ik lach d'r alleen om al IK het ook grappig vind, al is dat bijna altijd zo
Barbara
Geplaatst: 22-02-02 14:49
Heb een keer met een val mijn onderarm dubbel gebroken ik heb 4 maanden moeten revalideren. Heb toen niet zo veel gelachen. Ben er daarna nog een keer afgevallen omdat ik een colablikje openntrok op z'n rug. dat was wel lache, had je hem moeten zien snurken naar dat sissende blikje dat inmidsddels op de grond lag ( en ik ook) }>