Hebben jullie het ook zo druk met paarden en school/werk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Krijg je je paard/pony goed af in combinatie met school/werk?

Ja, heel makkelijk,tijd over
9 (17%)
Ja, ik red het net.
33 (64%)
Nee, ik red het net niet
8 (15%)
Nee, ik zou het nooit redden
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 51

Marrepar

Re: Hebben jullie het ook zo druk met paarden en school/werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:37

Ik red het wel redelijk makkelijk,
ik zit nu in 3HAVO en ik heb een eigen paard, en een baantje.

Gira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:52

Ik werk fulltime en studeer in de avonduren. Ik heb geen eigen paarden meer helaas Verdrietig maar sinds kort (2 weken pas) wel 2 verzorgpaarden, van verschillende eigenaren, waar ik in totaal 6 dagen per week naartoe ga. Mijn vriend woont 80km bij mij vandaan, dus dat is ook niet zo makkelijk. Ik verwacht drukke tijden, maar wel hele leuke tijden Pling Pling

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 20:24

Ik red het makkelijk.Met me werk en school erbij en ik doe mijn paard 7 dagen per week het is een kwestie van plannen! En af en toe wat minder slaap Knipoog

Indrapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 22:09

Ik verwaarloos mijn beestje nogal, kom er maar twee keer per week op het moment. Maar ze staat lekker dag en nacht met haar vriendjes op het land en ze kijkt gelukkig uit d'r oogjes! Over een paar weken heb ik eindelijk weer meer tijd voor haar, dan ben ik klaar met mijn studie. Ik heb twee banen, een deeltijdstudie, een vriend, eigen huis en nog een vrijwilligersbaantje er naast. En om het voor mijn beestje wat fijner te maken in de winter (dan gaat ze alleen overdag naar buiten) had ik een bijrijdster gezocht. Helaas is zij om gezondheidsredenen niet vaak geweest en is ze nu helemaal gestopt. Gelukkig kan ik nu aftellen en ga ik deze zomer weer lekker buitenritten maken! Ik voel me vaak schuldig hoor....

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 22:31

Ik heb dinsdag mijn pony verkocht en dan merk je wel hoeveel tijd je er eigenlijk insteekt. Maar ik mis het nu al Boos!
Er komt wel een paardje weer, dus dat scheelt. Maar ik redde het altijd wel en zit dit jaar in een examenklas van het vmbo.

Duvel91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 06:03

Heej,

K vind het nu ook wel moeilijk..

Heb en school (VWO), en de pony's en in juni examen ruiterbewijs Nagelbijten / Gniffelen

Ik hoop dat ik dat red... Nagelbijten / Gniffelen

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:07

Het is te doen qua tijd, maar krap aan.

Ik werk 40 uur, zit de maandagavond op school en heb verder nog redelijk wat voor school te leren thuis. En verder nog een redelijk groot huis te onderhouden.

Ik ga 5x per week naar mijn paard, waarvan ik 4x rijdt.
1x per week wordt ze door mijn bijrijdster gereden en we hebben sind kort een schoonmaakster. (En met beide ben ik heel blij).

Zonder bijrijdster en schoonmaakster is het eigenlijk te veel voor me.
Nu kan ik het op een prettige manier redden.