Rytir schreef:Misschien ben ik de enige die het opvalt maar is dit paardje niet een beetje té mager? (maar wel met bolle buik). Misschien ligt het wel aan de foto's hoor maar ik zou daar heel erg mee uitkijken en goed laten keuren. Als hij in een van de belangrijkste groeiperiodes in zijn leven te weinig belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt heb je daar namelijk later ook nog erg veel last van!
Dank je wel voor de tip!
Hij komt net van de hangstenwei af, en daar heeft hij toch wat weinig brokken weten mee te krijgen, alhoewel hij niet het laagst in rang zou hebben gestaan.
Afgelopen maandag zag hij er beter uit dan op de foto's die hier staan... netjes gepoetst en minder duidelijke ribben. Ik laat hem zeker keuren

Ik wil inderdaad niet voor verrassingen komen te staan die voorkomen hadden kunnen worden.
). Misschien ligt het wel aan de foto's hoor maar ik zou daar heel erg mee uitkijken en goed laten keuren. Als hij in een van de belangrijkste groeiperiodes in zijn leven te weinig belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt heb je daar namelijk later ook nog erg veel last van!