Particulier of handelsstal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Particulier of handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:02

YvonneS schreef:
alja schreef:
manden in nijeveen is betrouwbaar en heeft voor dat geld zeker paarden staan

Nou zo betrouwbaar vind ik hem niet! Ik heb daar mijn vorige paard vandaan, heb m anderhaf jaar gehad en bleef een lastpak, bij de verkoop werd ie gekeurd op de foto's (hadden wij niet gedaan, dom dom dom) en bleek ie OCD te hebben wat zijn lastige gedrag waarschijnlijk verklaarde. Vriendin van mij heeft er ook een paard gekocht en die kon m een half jaar later af laten maken omdat ie een tumor bleek te hebben... Heb van hem wel 2 dingen geleerd: Ik ga nooit meer bij een handelaar kopen en ik laat ze voortaan altijd op de foto's keuren...

Ik vond dat te toevallig.....

Dat kun je een handelaar niet kwalijk nemen, maar dan moet je bij jezelf zijn. Een handelaar gaat zijn paard echt niet keuren als het niet gevraagd wordt...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:14

Hermesdeux schreef:
Dat kun je een handelaar niet kwalijk nemen, maar dan moet je bij jezelf zijn. Een handelaar gaat zijn paard echt niet keuren als het niet gevraagd wordt...

Ja dat heb ik mezelf ook heel erg kwalijk genomen, maar als hij in 1 periode (vriendin heeft m 1 maand na mij daar gekocht) 2 paarden verkoopt met grote mankementen, dan noem ik zo'n handelaar niet betrouwbaar meer. Ook was het nog zo dat ie er bij mij heel erg op aan zat te pushen dat ik m snel moest kopen bla bla bla, nou daar hou ik al helemaal niet van.

O ja, dat bij die vriendin was natuurlijkin geen enkele keuring naar buiten gekomen. Maar na sectie bleek wel dat die tumor er al heellang zat en dat ie daar al vaker last van gehad moest hebben.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:32

Stal de Paardenhoeve in Monster.
Een eindje uit de buurt voor jou, maar zeker leuke paarden voor een niet te hoge prijs..