Cap op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Draag jij een cap?

Ja, want mijn paard is best wild
4 (8%)
Ja, ik vind het altijd belangrijk om een cap op te hebben
32 (71%)
Nee, want ik heb een heel rustig paard
1 (2%)
Nee, caps staan mij niet
Geen stemmen
Nee, anders
4 (8%)
Soms
4 (8%)

Totaal aantal stemmen: 45

Equira

Re: Cap op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:41

Verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens. Vroegah vond ik het ook maar onzin. Het moest, maar als dat ook niet het geval was geweest had ik nooit zo'n ding op m'n hoofd gehad. Inmiddels ben ik mijn wilde haren verloren Clown en zie ik in dat het om mijn eigen veiligheid gaat. Paarden zijn dieren en er kan altijd iets gebeuren, hoe braaf ze ook zijn. En mijn hoofd is me heilig, het zou toch zonde zijn om mijn brein op het spel te zetten Knipoog

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:45

Ik heb altijd een cap op, alleen bij hoge uitzondering niet, wanneer ik bijvoorbeeld tijdens een rit wissel van fiets naar paard Knipoog
Ik draag een cap voor mijn eigen veiligheid. Het beschermt me niet tegen alles, maar ik hou graag mijn hoofd heel Haha!

mams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:16

Altijd met cap, ik heb namelijk maar 1 hoofd en daar ben ik zuinig op.

Diegene die zonder rijden moeten dat natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind dat een beetje dom.

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:29

Ik vergeet hem heel vaak. Bloos Ik heb verder geen last van een cap en vind het ook niet onaangenaam zitten. Foutje in m'n routine Knipoog

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:11

najah hier weer zo´n rebel die geen cap draagt.

als ik iets op m´n hoofd heb, cap, muts, pet wat dan ook, krijg ik hoofdpijn dat is 1 reden waarom ik hem nooit op heb. Maar ik vind het ook niet fijn zitten, tuurlijk is het onverstandig, dat weet ik ook maar ik ben ook 1 van die mensen die eerst of goed hard van een paard moet fl*kkeren of iemand ongelukkig neer zien komen.
Op de ponyclub tijdens de les is het wel verplicht maar die lessen volg ik niet, bij m´n instructrice heb ik m ook nooit heb. alleen nu de wedstrijden eraan komen ben ik bang dat ik maar weer een paar keertjes hoofdpijn moet krijgen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 06:56

_Lauwtje_ schreef:
najah hier weer zo´n rebel die geen cap draagt.

als ik iets op m´n hoofd heb, cap, muts, pet wat dan ook, krijg ik hoofdpijn dat is 1 reden waarom ik hem nooit op heb. Maar ik vind het ook niet fijn zitten, tuurlijk is het onverstandig, dat weet ik ook maar ik ben ook 1 van die mensen die eerst of goed hard van een paard moet fl*kkeren of iemand ongelukkig neer zien komen.
Op de ponyclub tijdens de les is het wel verplicht maar die lessen volg ik niet, bij m´n instructrice heb ik m ook nooit heb. alleen nu de wedstrijden eraan komen ben ik bang dat ik maar weer een paar keertjes hoofdpijn moet krijgen.

Koop gewoon een passende cap. Bedenk even hoeveel hoofdpijn je krijgt als je er een keer afstuitert en de helft van je haar wordt afgeschuurd!
Of erger nog natuurlijk. De ene cap is de andere niet, gewoon passen.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:13

Dit is een onderwerp dat heel vaak besproken wordt op Bokt. Kijk bijvoorbeeld maar eens in de fototopics bij HAW, aangezien het blijkbaar niet mogelijk is om iedereen voor zichzelf de keuze te laten maken om wel of niet met een cap op te rijden (hoe verstandig die keuze ook gemaakt is), gaat dit topic op slot.