en zie ik in dat het om mijn eigen veiligheid gaat. Paarden zijn dieren en er kan altijd iets gebeuren, hoe braaf ze ook zijn. En mijn hoofd is me heilig, het zou toch zonde zijn om mijn brein op het spel te zetten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en zie ik in dat het om mijn eigen veiligheid gaat. Paarden zijn dieren en er kan altijd iets gebeuren, hoe braaf ze ook zijn. En mijn hoofd is me heilig, het zou toch zonde zijn om mijn brein op het spel te zetten

Ik heb verder geen last van een cap en vind het ook niet onaangenaam zitten. Foutje in m'n routine
_Lauwtje_ schreef:najah hier weer zo´n rebel die geen cap draagt.
als ik iets op m´n hoofd heb, cap, muts, pet wat dan ook, krijg ik hoofdpijn dat is 1 reden waarom ik hem nooit op heb. Maar ik vind het ook niet fijn zitten, tuurlijk is het onverstandig, dat weet ik ook maar ik ben ook 1 van die mensen die eerst of goed hard van een paard moet fl*kkeren of iemand ongelukkig neer zien komen.
Op de ponyclub tijdens de les is het wel verplicht maar die lessen volg ik niet, bij m´n instructrice heb ik m ook nooit heb. alleen nu de wedstrijden eraan komen ben ik bang dat ik maar weer een paar keertjes hoofdpijn moet krijgen.