Ik droom al jaren van een eigenpaardje.
Ben op mijn 5e begonnen met paarden, en op mijn 7e kreeg ik rijles. altijd al gedroomt van een eigenpaardje. tot ik het niet zo leuk meer vond op de manege en ben gestopt, jaartje of 2/3 niks meer gedaan met paarden. Maar toch kriebelde het weer. Verzorgpaardje gaan zoeken maar niks kunnen vinden, en toen heb k me ouders overgehaald dat ik toch weer op een manege mocht rijden. 5x daar les gehad en toen daar gestopt ze dede enorm bot en alle paardjes die ik kende ware kreupel dus had ene slecht gevoel bij die manege.
Verzorgpaardje gaan zoeken, en zo kwam ik bij lakita, daar heb ik verder niks mee gedaan en die is nu ook verkocht k vond Alma ook nog via een meisje die een verzorgster zocht maar toen al had gevonden. Maar die wist iemand op stal die nog iemand zocht dus zo kwam ik bij alma, Nogsteeds dromen over een eigen paardje.
vorige zomer geloof ik zou ik Johnny van Ymke gaan lease, maar helaas ging dit niet door. uiteindelijk kwam johnny te koop maar ja, me ouders wouden niet dak een eigen paardje kreeg. Jammer.
En toen na lang praten mocht ik toch een eigenpaardje. En ben opzoek gegaan naar een shetlander, ben dolgek op shetlanders.
Weilandjes afgezocht had er 1 gevonden duur, maar goed. VEel shetlanders wezen kijken. en zo kwam ik bij Reddy. Kreeg voor ik bij reddy ging kijken nog goed nieuws van de baas van stal waar alma staat dat mijn shet daar ook mocht komen staan. stuk goedkopen en k kende het daar. Nou bij reddy gaan kijken meteen gekocht en nu staat ze sinds een week bij mij en heb ik eindelijk mijn jeugddroom uit laten komen en heb ik een paardje 
Ben nu 17..