pensionstal met groeps/loopstallen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re: pensionstal met groeps/loopstallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:58

Woonde ik maar in de buurt Dromen niet dat ik het nu slecht heb maar Geld, geld! Wow!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 14:04

Zou nix voor mij zijn! En al helemaal niet voor me paard. Die is nogal dominant. Dus dat gaat niet goed. In het land bij ons gaat ie af en toe al zo tekeer. Maar als ie aan t eten is en de deur van z'n stal staat open, en er komt een paard langs, dan vliegt ie m aan!! Dus dat gaat niet werken in zo'n grote stal. Plus lijkt t me erg onhandig dat als je je paard wil hebben, je eerst tussen allemaal andere paarden door moet lopen. Helemaal als t er veel zouden zijn. Verder zou ik er absoluut niet meer voor betalen als voor een "gewone" stal.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:56

Zoals je al weet heb ik in de nabije toekomst misschien wel intresse, mits de prijs voor 2 niet te gek wordt.

Het is een ideale manier van paarden houden.
Die van mij hebben altijd al in een kudde gelopen en er is nooit wat aan de hand.

ik wil nog steeds een keertje bij je komen kijken Knipoog .

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 17:17

is goed hoor! het is het toekomst idee, net als een binnenbak en een longeerkraal en paddocks en een stuk land erbij in de buurt.