Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saartjeuh schreef:ifor kan ook niet getrokken worden door een gewone auto . ze stralen niets uit en zijn ongeloofelijk zwaar daarvoor heb je ook al een vrij zware auto nodig hoor
imker schreef:Karoliena, no offense, maar je rijd met een veetrailer en geen paarden/ponytrailer. Die hebben die luxe van veiligheidsstangen etc. niet (en niet nodig).
karoliena schreef:Nou ik kan echt geen 150 kilo tillen en helemaal niet als ze tegen werken. Vind het weer een beetje denigrerend

Citaat:Door de buis gewoon lager te maken is het toch hetzelfde. Het werkt allemaal hetzelfde alleen dan lager
Sassy77 schreef:2prds brenderup met nissan patrol ervoor
verder weet ik niet wat ik nog meer kan vertellen, ik zal es kijken voor een fototje. Marsie schreef:ik zal es kijken voor een fototje.
Scum schreef:Marsie schreef:ik zal es kijken voor een fototje.
![]()
Wat de wegenbelasting betreft. Ik ben bij 3 dealers geweest, en die zeiden allemaal dat dat er nog niet door was, maar dat ze er in Den Haag wel mee bezig waren. Het moet toch ergens te vinden zijn, of het nou verplicht is of niet?
.