Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChAnNiE14 schreef:en trouwens voor diegene die een eigen paard hebben: gaan jullie er dan met slecht weer ook steeds met tegen zin heen ?
Als je van je paard houd dan heb je er tog alles voor over?
Maarja, een paard is een paard, weer of geen weer.. dan ga ik toch
ChAnNiE14 schreef:Het paard moet ongeveer 1.50-1.55 zijn en niet al te oud verder maakt het niet uit wat voor 1 het is als het maar lief isen ook niet al te duur! het liefst rond de 1000,-
Choices schreef:ChAnNiE14 schreef:Het paard moet ongeveer 1.50-1.55 zijn en niet al te oud verder maakt het niet uit wat voor 1 het is als het maar lief isen ook niet al te duur! het liefst rond de 1000,-
Dus je wil geen paard maar een pony..
En ik wens je succes met 1000 euro.. moet je wel veel mazzel hebben wil je iets zonder gebreken kopen!
ChAnNiE14 schreef:En cece, wanneer maak je je huiswerk dan?
Nee ok, ff serieus, meestal maak ik het nadat ik gegeten heb (ik eet meteen nadat ik thuiskom) en 's weekends haal ik heel veel in. Ik weet niet hoe het bij jou op school zit, maar ik zit in de 2e fase en heb dus geen proefwerken tussendoor, anders zou ik het echt niet halen. Toen ik nog in de 3e zat en dus geen pony had werd ik al helemaal gek van die proefwerken tussendoor, dus mét pony al helemaal.. Daar zou ik dus ook rekening mee houden.
Citaat:maar daar hoef je niet zoveel voor te zorgen je kunt er zo weinig mee
)
Poison schreef:Onzin
)
, en en dat ik mezelf tegen spreek en dan weer mee, komt gwoon omdat ik niet zo goed weet of ik et wel of niet moet doen
ik wil het verschrikkelijk graag }> maar ik zit nu nog op de middelbare school en ik weet niet hoe druk ik straks ben als ik naar de volgende school ga, ik wil graag de pabo doen maar ik moet gewoon tijd over hebben voor mijn paard/pony maar wat zouden jullie doen als jullie in een sitatie zaten als ik? wel doen of niet? En ik wil inderdaad graag een paard/pony die al bereden is

Citaat:Ik ben bijna 15, 1.66 lang en ik weeg 54 kilo en ik heb al 6 shetlanders maar daar hoef je niet zoveel voor te zorgen je kunt er zo weinig mee daarom wil ik graag een eigen rijpaard. En ik heb er voor de shetjes al voor over om met slecht weer er naar toe te gaan hoor, dus met tegenzin zal het nooit gebeuren denk ik. en dit is mn tijdschema: *maandag sgool(4 uur thuis) en savonds van kwart over 8 turnen *dinsdag sgool (4 uur thuis) *woensdag sgool (4 uur thuis) donderdag sgool (4 uur thuis) en kwart over 4 tot 5 uur zang *vrijdag sgool (nu 1 uur thuis, maar dat zal heus wel een x veranderen) *zaterdag werken maar daar kan ik wel iets eerder van thuis komen als ik wil. En hier moet ik mn huiswerk en tijd voor mn pony/paard tussen plannen, zou dat lukken?
Citaat:Kwa tijd moet het je wel lukken.
na 4 uur ga je je huiswerk maken, om 6 uur eten en daarna naar je paard