Naar binnen, ramen en deuren dicht, waar je paard??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: Naar binnen, ramen en deuren dicht, waar je paard??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:52

Of er zouden speciale gasmaskers op de markt moeten komen. Haha!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:05

Nou als ik die van mij een gasmasker op de kop wil zetten kan ik hem beter direct laten afspuiten.. Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:20

Bij mij kan de loods een heel eind dicht, dus dat zou ik doen. Mocht het nu heel extreem zijn, dan gaan ze hop de trailer in en wegwezen naar een plaats waar het niet gevaarlijk zou zijn. In huis is een leuk geintje, maar dat is nét verbouwd en hoe lief mijn paarden ook zijn, in huis komen ze niet....

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:06

Mocht dit gebeuren dan moet mn vader zn auto maar even uit de garage halen en als hij niet thuis is heb ik een probleem.....Ik denk dan dat ik dan het hekje (wat binnenkort komt Haha!) van de wei naar de tuin ff open zou doen onze banken aan de kant zetten en de schuifdeuren opendoen kan mn pony zo naar binnen toe (al was het een groot paard geweest kon het nog) maar ik ga er van uit dat dit nooit nodig zal zijn Koe

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:16

Waar mijn paarden op dit moment lopen is geen schuur te bekennen.

Maar op mijn pensionstal zullen ze misschien met zijn 2en in de box moeten en anders naar de een van de buren in de directe omgeving die schuren hebben.

Zitten hier 2 vrij grote pension stallen met grote binnenbak, daar kunnen een heleboel paarden in.

wegrijden met de trailer zit er niet...25 paarden en 1 2paards trailer en 1 auto.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:22

Marja1988 schreef:
Mocht dit gebeuren dan moet mn vader zn auto maar even uit de garage halen en als hij niet thuis is heb ik een probleem.....

Nu weet ik waarom mijn vader me al vanaf mijn 14e laat autorijden Clown

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:26

nu ik jullie reacties lees ben ik erg blij dat bij ons de stal waar ze in staan volledig afsluitbaar is Haha! ze zouden selfs nog op het gangpad heen en weer kunnen lopen.
5 paarden, mijn huis een kwartier en maar 1 vierkante meter vrij in de schuur zou ik geen andere oplossing weten...
of de trailer in ( maar dan kunnen er maar twee mee) en dan naar de bak in nieuwegein rijden.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:45

Zelf zou ik ook denken aan pakken en wegwezen, maar aangezien we maar 1 trailer hebben en 4 paarden pony's ...
Misschien in het tussenstuk van het huis zetten, als dat ok is met de eigenaar en dan 1 voor 1 de paarden daar weghalen Lachen

Wel moeilijk, het is wel iets om over na te denken!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:56

gelukkig woon ik op een boerderij, dus als de nood echt hoog zit, pleur ik de paarden wel in de gang,die is groot genoeg en ze hebben daar ervaring mee Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:16

Mijne gaat dan in onze schuur staan, de stal kan niet helemaal dicht door het kijkluikje, en de schuur ertegenover gelukkig wel.