Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jacky2 schreef:ook al begrijp ik je privacyredenen wel !
lowara schreef:en samen tegelijk in de bak rijden is niet te doen voor mij, dat haat ik

Hermesdeux schreef:Shirley, ik denk dat je nu wel erg hard tegenover de TS staat. Het is tenslotte nog HAAR wei, erf en bak. Dat ze daar eisen aan stelt die voor mensen niet kunnen is logisch, maar het blijft hun eigen keus. Hoewel ik zelf vindt dat, wil je klanten hebben, je een beetje open moet stellen, dit aardig overdreven is. Je hebt privacy genoeg en duidelijk afspraken zijn zo gemaakt... En dat er 1 paard achter moet blijven kan zowiezo niet. Allemaal naar binnen of allemaal op stal...
. Wat ik wel vindt, wij hebben thuis een pensionpaard en wij hebben verder geen moeite met het gebruik van facaliteiten. Het is verhuren of verhuren en als je er niet tegen kan, dan moet je er niet aan beginnen. Er zullen altijd mensen op je erf komen...

lowara schreef:nope, kijk, heeel af en toe mag de bak best gebruikt worden, maar het is niet de bedoeling dat anderen erin gaan rijden. ik geef veel lessen op onregelmatige tijden, en rij zelf ook wanneer ik zin heb, en wil mij dus niet aan tijden gaan vastzetten ( en samen tegelijk in de bak rijden is niet te doen voor mij, dat haat ik)
lowara schreef:3: s'nachts staan onze paarden op stal, dus 1 paard alleen moet alleen kunnen staan voor een paar uur
, maar .... alleen is maar alleen, dan zou 1 basisbehoefte ontbreken. 
Troeta schreef:Dan is niet de prijs het probleem, maar jouw regels

Citaat:Om eerlijk te zijn vind ik de prijs van 200 euro te veel en oke het is in de 6 maanden dat is ook wel weer zo. Maar jullie hebben best weinig te bieden,..
Aangezien de paarden s'nachts alleen staan op het land. Je geen onbeperkt hooi mag pakken om te voeren. En nog eens bij moet betallen als je dat wel wilt. Je
Ik sta op een land waar ik 80 euro in de maand betaal. dat is in 6 maanden 480. Maar ik mag er wel onbepkt kuil en bix pakken om te voeren.
Ik mag gebruik maken van de longeerbak en de rij bak. Betaal er wel 5 euro per keer voor. MAar zo veel rij ik niet in de bak,
Mijn paard staat nu met 2 merries en ze hebben 4 hectar grond tot hun beschikking wat midden in het bos ligt. En ze staan nooit alleen.
De prijs valt inprenciepe wel mee als ik het zo bekijk hoor. Maar de mogelijkheden die de mensen daar hebben is Nihil
lowara schreef:maar voor die mogelijkheden betaal je meer
de eigenaar mag best komen hoor, geen probleem, maar iedereen schijnt te denken dat omdat wij een bak hebben, wij die er dan gewoon klakkeloos bijdoen.
dus als ik geen bak had gehad was het geen probleem geweest?
er zijn zoveel rijmogelijkheden hier aanwezig, dus voor trainende mensen , ja, je moet even lopen, maar dan heb je wel een bak.
sas00 schreef:Verder schrikt het mensen misschien af hoe jij op je privacy gesteld bent
Anders weet ik het ook niet.