Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:23

Zoals Alytje dus al zegt.. je moet er gewoon van te voren rekening mee houden dat het een tijdje duurt!
En gelukkig nemen ze de telefoon gewoon op, (alhoewel Sandra's stem nogal LUID is Knipoog ) dus je kan altijd navragen hoe het zit.

Ik blijf er ook maar klant denk ik Haha!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:36

Ik heb ook een paar bordeuaxrode nortons besteld en die konden inderdaad niet geleverd worden dus heb ik ook voor dat geld een hele set BR peesjes +strijklappen gekregen!

Ik vindt dat ze wel goede service hebben maar het duurt soms wel wat langer, maar ja je bent normaal ook goedkoper uit.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:51

Ik heb er een paar x besteld en was eigenlijk best tevreden. 1x was er een bestelling vergeten maar na contact wel netjes uitgeleverd.
Alleen toen mijn laarzen in de garantie kapot gingen was het niet zo leuk meer. Dat heeft weken geduurd oor het opgelost was. Toen had ik er spijt van dat ik niet iets meer betaald had bij een zaak in de buurt. Op zo'n moment is kontakt irl makkelijker. Qua prijzen zijn ze natuurlijk prima...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:08

wauw ik wil ook een keer zo gematst worden. Tong uitsteken Heb er nog nooit wat besteld eigenlijk. Clown

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:35

Summertje schreef:
Ik wacht al maanden op mijn bestelde happy mouth bit....... Scheve mond

-Dan is het nog niet binnen (van de leverancier)
-Daarna nog steeds niet
-Daarna zijn ze het plots vergeten om te bestellen bij de leverancier
-Dan is die eindelijk binnen
-Dan vergeten ze hem te versturen
-Dan is hij verstuurd en zogenaamd niet aangekomen
-Dan is hij weer terug met de post en staat erop dat ik daar niet woon (adres klopt gewoon)
-Eergister zou hij met de post verstuurd worden en gister of vandaag er zijn, nu nog steeds niks in de bus.

We hebben al ontzettend vaak gebeld en erachter aan gezeten, ontzettend veel geduld gehad al zegt ik het zo (tja ga niet moeilijk lopen doen) maar geduld raakt eigenlijk nu wel op na die paar maanden!!!
Bit + verzendkosten is al betaald toen ik daar was.

Echt een super zaak en aardige mensen, maar hoe dat nou zit met verzenden enzo aangezien ik hier al meer mensen over gehoord heb.

Andere mensen ervaringen hiermee?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:37

suziej schreef:
Dan zou ik er als ik jou was maar eens achteraan gaan Lachen!

Voorgaande bericht was een quote op dit bericht, sorry.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:50

Ben ik dan de enige die niet blij is met piaffe ruitersport? Scheve mond

Ik had peesbeschermers en strijklappen van norton besteld,

Fijn ik kreeg het paketje met maat Pony peesbeschermers en maat PAARD!! strijklappen Verward

Ik ge-emailt dat t maat pony moest zijn,, ik moest het gewoon terug sturen dan zou ik nieuwe krijgen..

ik heb nu ongeveer al 3 verkeerde paketjes gehad!
moest ik het weer opsturen,, nou ik weer opgestuurd

Sturen ze het gewoon retour terug!!

Ik heb nu na bijna 1½ nog niet mn goede strijklappen!!

Gelukkig dat het bij jou wel allemaal goed gaat !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:04

Heb gisteren geld overgemaakt voor een BR bamboo set, dekje en bandages, ben benieuwd wanneer ik het krijg...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:15

Wat leuk en wat een mazzel, ik ken die hele winkel niet maar klinkt wel goed Ja

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:22

Bij mij hadden ze er ook hele mooie BR springschoenen in gedaan in plaats van springschoenen van HH. Helaas pasten ze niet, waren wel erg mooi en veel luxer dan die van HH!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:23

ik had pas handschoentjes maat M, en zwarte beugelzooltjes besteld!
wat denk je....ik kreeg witte beugelzooltjes en handschoentjes maat s!
ik vond het niet erg omdat het over een klein bedrag ging, maar het zou toch fijner zijn als ze voortaan even opletten!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 00:50

Ik ben er op zich wel redelijk tevreden mee... 1 x wat besteld, ook vooruit betaald, duurde redelijk lang, na een week gebeld, toen kreeg ik het 2 dagen later... Mijn moeder bestelde er 2 rijbroeken en sokken, ik bestelde 3 dagen later een zomerdeken.. Kwam het in 1 pakje (waarom dan 2 x verzendkosten?) en maar 1 rijbroek... Gebeld, toen waren ze er al achter, ze wilde ons net bellen (jah jah...) Nou ja, is nageleverd... Het is dat sommige dingen er goedkoper zijn en dat ze aan de telefoon altijd heel aardig zijn... Ook een voordeel is dat ze meestal gelijk reageren op mailtjes, voor de rest neem ik het maar voor lief....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 07:07

Gisteren is bij mij het geld afgeschreven. Nu maar wachten, maar als ik hier sommige verhalen hoor...

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 07:08

Ik hoop maar dat het vandaag eindelijk in de bus ligt...
Wil nu eindelijk wel eens dat bit proberen!! Verward

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 07:20

Op die manier hoe het bij Summertje ging met het bit had ik het ook met de reparatie van die rijlaarzen.
Goede leer voor de volgende x ....

KissMeQuick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:40

Ik ben ook bijzonder tevreden over Piaffe, ik bestelde een dekje uit de zomercollectie van Harry's Horse, zonder de bandages, je kon ze ook als setje kopen.
Het dekje appart was 13,50
Het setje was 23,50 ofzo
Ik heb dus alleen het dekje besteld, en ik kreeg voor 13,50 het complete setje Cool

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:00

Hmm... ik heb vorige week mn bestelling binnen gekregen. Had halstertouw met paniekhaak besteld, 1 vzh dekje en 1 dressuur dekje. Halstertouw waren er 2, want de kleur die ik wilde met paniekhaak hadden ze niet. Dus hadden ze er een halstertouwtje extra bij gedaan. Toppie. Maar het HH vzh dekje in de kleur cream was een dressuurdekje van een onbekend merk in de kleur champagne. Die was bedoeld voor mn springzadel, maar ja dat gaat nu dus niet. Dus ik gemaild. Meteen mailtje terug gehad, dat ze het erg vervelend vonden enzo. En dat het vzh dekje meteen werd opgestuurd. Ik wacht er nu al weer een week op.... en das dan weer jammer.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:35

Heb er eens een rijbroek besteld en die hebbik wel aardig op tijd binnengehad...

Laatste keer heb ik bij www.paardenshop.nl een dekje besteld.
Was, zoals op de site staat, binnen 1 week binnen! (4 dagen duurde het en kreeg er een kadootje bij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:37

Heb net een paar keer over en weer gemaild, t zou vandaag op de post gaan maar wilde het graag naar een ander adres hebben, omdat ik van het weekend ergens anders ben, en ik het dan liever daar heb dan op het postkantoor. heb het in 5 mailtjes gevragen, kreeg telkens geen antwoord erop, heb net nog een specifiek mailtje gehad, maar ook nog geen rea.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:45

het valt me op dat alleen de mensen die wat extra's of wat duurders kregen tevreden zijn over de betreffende ruitersport...
Dus als je als ruitersport altijd duurdere dingen geeft ipv de goedkope die gekocht zijn of als je er een cadeautje bij doet, dan krijg je klanten?! Rolleyes Gestoord

Ik ben ook tevreden over piaffe. Niet omdat ik iets gratis kreeg en niet omdat ik iets duurders kreeg maar omdat ze me netjes te woord hebben gestaan en mijn spullen netjes op tijd hebben toegezonden..

Het is maar net waar je prioriteiten liggen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:13

Of ze geven andere mensen cadeautjes en duurdere dingen omdat ze geld van andere mensen 'overhouden' omdat ze die niets sturen Tong uitsteken

Nou ik heb nog steeds geen rea, ga zo maar is ff bellen denk ik, wil weten waar het pakketje heengaat, of naar Son of naar Oirschot Boos!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:16

Ik heb 2x wat besteld bij Piaffe, 2 keer was het er erg snel, alleen waren ze 1x iets vergeten erbij te doen, heb ik ff gemaild en had direct antw terug, 2 dagen later was hetgeen ze vergeten hadden ook bezorgd bij mij Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:33

Ik had daar vorig jaar een regendeken besteld. Omdat het leveren zo lang duurde vroeg ik waar hij bleef en zeiden ze dat die dekens op waren ze hebben me toen een duurder deken gestuurd voor het geld van de goedkopere. Ik vind dus dat ze het daar allemaal netjes oplossen Knipoog

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:13

ik vind qua internet bestelling Piaffe beter dan Divoza
Ze zijn klantvriendelijk, mailen snel terug.
Er zijn wel is kleine probleempjes, ze hadden bijvoorbeeld mijn betaling over het hoofd gezien, waardoor ik dus 1,5 week wacht op mijn dekje , ik gemaild, nog een keer gecheckt, volgende dag had ik het binnen

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:23

ik had ook een regendeken van HH besteld,toen belden ze me op dat die maat er niet meer was ,ik kon een maat groter proberen.

paste helaas niet ,maar mijn vriendin heeft hem nu.
en ik had een emmer knoflook erbij besteld,die waren ze vergeten ,ik heb gebeld en 2 dagen later was de emmer binnen.
en ik kon een duurdere deken met korting krijgen ,maar dan kwam ik nog te duur uit.

maar ze zjjn erg behulpzaam,en vinden het rot als je iets besteld en dat blijkt op te zijn!