Zijn paardenmensen nou echt zo onbetrouwbaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mcrielaard

Re: Zijn paardenmensen nou echt zo onbetrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 22:19

Dat is echt zwaar irriterend! Je kan toch wel gewoon even afbellen..? Verward
En het is helemaal erg als je het paard helemaal laat keuren, en dat ze het dan gewoon niet op komen halen, en dan zelfs niet bellen.
Ik neem aan dat je dan toch wel eerder had doorgehad dat het toch niet precies is wat je zoekt. En als je dan toch je oog nog op een ander paard hebt laten vallen, dan kan je toch altijd nog even een belletje geven! Rolleyes

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:41

Dat bedoel ik dus. Het is toch een kleine moeite om even te bellen dat je niet kunt komen, zeker als je al 2 keer hebt gebeld om een afspraak te maken. Ik vind dat echt niet netjes.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 08:49

Niet alleen paardenmensen zijn onbetrouwbaar hoor Ik had laatst een super ongebruikte mobiele telefoon te koop die toen nog Eur 800,= in de winkel kosste, maar ik wilde er van af en had m op marktplaats gezet en er was 1 man die mij zowat smeekte om die telefoon aan hem te verkopen voor Eur 500,= Afgesproken met die man.. kwam hij niet opdagen!! Ik heb m gebeld en hij had van die verschrikkelijke k*tsmoesjes dat wil je niet weten!

Dit is 1 van de tig verhalen die ik je nog wel zou kunnen vertellen (buiten de paardenverhalen om)