Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind ook dat lenen kan. Maar ja, das ieder zn mening. De eerste reacties op dit topic vond ik verkeerd: Waarom moet je een paard kopen dat al hoog gelopen heeft. Kijk ik vind mezelf nog niet klaar om een 3/4 jarige te kopen, want ik heb geen zin om die te verpeste, en van een oudere leer je zelf veel meer... oki ze kosten meer, maar op bepaalde momenten heb je er wel veel meer aan. Een jong paard vind ik pas verantwoord als je zelf heel netjes kan rijden! Citaat:Of iemand zich nu helemaal scheel leent voor een paard moet iemand zelf weten niet mijn probleem. Andere lenen ook geld voor een auto dus waarom niet voor een paard. Als je het kanbetalen zie ik het probleem niet.
Belli schreef:De eerste reacties op dit topic vond ik verkeerd: Waarom moet je een paard kopen dat al hoog gelopen heeft. Kijk ik vind mezelf nog niet klaar om een 3/4 jarige te kopen, want ik heb geen zin om die te verpeste, en van een oudere leer je zelf veel meer... oki ze kosten meer, maar op bepaalde momenten heb je er wel veel meer aan. Een jong paard vind ik pas verantwoord als je zelf heel netjes kan rijden!
x
Mexx schreef:
Een ouder paard is heel wat anders dan een paard wat al heel hoog in de sport heeft gelopen. Als je jezelf nog niet klaar vindt voor een jong paard, dan koop je idd een ouder, volwassener paard. Maar die hoeft dan toch niet per sé Z gelopen te hebben? [img]
http://www.cavaletti.nl/images/smiles/i ... .gif[/img]
, ik zou zelf nooit een 10 jarige kopen die B loopt, maar dat is voor iedereen anders.
hiervan leer ik, en dit paard heeft ook potentie voor het hogere werk. Maar het hangt ook af wat je van plan bent met het paard!
! Oki en wil ook ff duidelijk maken dat ik dit totaal niet arrogant bedoel, dit is mijn mening gewoon, dus aub laat niemand zich op de tenen getrapt voelen, want zo is het echt niet bedoeld!