haai, ik heb dat probleem dus ook gehad met mijn ouwe laarzen... die waren van het merk Stylo (met die roze binnenkant). Die kwamen er na een tijdje ook uit zetten, vooral als ik had gezweet of natte sokken had. Eerst vond ik het ook maar irri, tot ik de oplossing had gevonden : Laat de binnenkant er gewoon lekkker uit hangen na het rijden, dan kan de binnenkant een beetje drogen en blijft ie ook niet zo aan je sok plakken. das nl. de reden dat de binnenkant eruit komt zetten. Als je ze dan weer aan wilt doen, doe dan je hand in die voering en stop m in je laars, ff voelen of ie goed zit en voet erin !! werkt dit nog niet en mag je geen leren laarzen, doe het dan met plastic zakjes. Ik heb van verhalen gehoord dat t goed werkt, maar ik doe t zelf neit omdat ik grote voeten heb en mijn voet past dus nie helemaal in t zakje, en als dan je voet erin zit kruipt dus dat zakje omhoog enzo en dat lijkt me zo irri !!!! en anders, rubberlaarzen zonder voering kopen en in de winter laagje stro erin tegen de kou en skisokken aan. Offe, je ouders lief aankijken en net zo lang bedelen tot je leren laarzen mag !!!!!!!!