Ervaringen met Piafferuitersport?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: Ervaringen met Piafferuitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:37

Ik heb er ook eens wat besteld, duurde niet lang, iets van 6 dagen Lachen

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:07

Ik heb er wel ervaring. Ik vind het wel een goede zaak en duurt helemaal niet lang in verzendtijd..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 18:00

Paar keer wat besteld, levering gaat best snel.
1x waren ze vergeten musketonsluitingen bij de deken te leveren. Dat werd na een mailtje van mijn kant, later nagestuurd.

De laatste keer had ik o.a. strijklappen besteld. Kreeg ik peesbeschermers.
Na een mailtje, heb ik ze terug gestuurd en ik zou zo snel mogelijk de strijklappen krijgen.

Het wachten duurde lang...na een week nog maar een email gestuurd. Kreeg ik terug dat ze in het ziekenhuis lag en dat ze het dat weekend zou kunnen opsturen.
Nouja ok, kan gebeuren...

Maar na 2 weken had ik nog niets...

Weer een mail gestuurd, was de kleur niet leverbaar, ze moest wachten tot ze weer voorraad had van de leverancier.

Als ik mijn geld terug wilde plus de gemaakte verzendkosten, dan kon dat. Dus gezegd dat ik dat maar wilde, omdat ik het inmiddels behoorlijk zat was om zolang te wachten.

Dat is nu een week geleden en nog niets...net maar weer een mailtje gestuurd...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 18:46

Over het algemeen hele goede service!
Ik had van Norton peesbeschermers en strijklappen gekocht en de strijklappen alvast meegenomen want de peesjes waren er niet meer in die kleur.
Helaas werden die niet geleverd dus heb nu voor het zelfde geld een paar van BR toegestuurd gekregen.
Vind dit dus wel goede service.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 18:48

Goede service 1x kwam het wat laat gingen ze gelijk alles na-checken enzo! ook goede kwaliteit voor de prijs!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:05

Ik heb wel redelijk goeie ervaringen ermee.
Krijg het iig altijd binnen, het duurt soms wel een eeuwigheid maar krijgt het altijd keurig binnen dat moet ik toegeven *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:39

hoe zit dat dan met dingen die in de aanbieding zijn? Bijvoorbeeld 1 paar laarzen kosten 38,50 en als je er 2 neemt dan kost je dat 55,- maar als je dan op de bestellijst zou kijken dan krijg je wel tezien : 38,50 + 38.50.. wordt dit automatisch verrekend als je de rekening binnen krijgt? of wordt de resterende bedrag gewoon teruggestort?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:49

alja schreef:
vanaf hier niets dan lof over piaffe!!

Hier hetzelfde. Haha!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 23:20

ik heb ook al vaker wat daar besteld, maar de levering duurd erg lang. Ik had zondag 24 april wat bestelden heb het vandaag 10 mei pas binnen gekregen, was wel via eenmalige incasso maar jammer dat het zo lang altijd moet duren. Verder wel aardige mensen daar en goede spullen voor leuke prijzen!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 07:26

[***] schreef:
hoe zit dat dan met dingen die in de aanbieding zijn? Bijvoorbeeld 1 paar laarzen kosten 38,50 en als je er 2 neemt dan kost je dat 55,- maar als je dan op de bestellijst zou kijken dan krijg je wel tezien : 38,50 + 38.50.. wordt dit automatisch verrekend als je de rekening binnen krijgt? of wordt de resterende bedrag gewoon teruggestort?

Wordt automatisch verrekend hoor Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 08:01

ook alleen maar goede ervaringen....
ook wat betreft garantie afhandelingen.
Snelle levering (ik maak altijd gelijk het geld over)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:19

Ik heb er laatst een deken besteld en twee dagen later had ik 'm al in huis. OK dan!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:25

[***] schreef:

Samm schreef:
ik heb ook al vaker wat daar besteld, maar de levering duurd erg lang. Ik had zondag 24 april wat bestelden heb het vandaag 10 mei pas binnen gekregen, was wel via eenmalige incasso maar jammer dat het zo lang altijd moet duren. Verder wel aardige mensen daar en goede spullen voor leuke prijzen!

@[***]: Wordt inderdaad automatisch verrekend! Ik had 2 zadeldekjes van HH Curly, 2 voor 28,50.. Stond niet op de rekening, maar je krijgt dan een gecorrigeerde rekening via email!

@ Samm:Dat is wel inderdaad ook mijn ervaring. Met automatische incasso duurt het langer, ik betaal daarom altijd vooruit!

Max_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:35

Ik had de mountain horse sportive riders besteld, maar kreeg de high riders toegestuurd. Na een telefoontje heb ik de laarzen terug gestuurd. Een paar dagen later werden de goede bezorgd, + 5,50 voor de verzendkosten die ik had gemaakt. Heel netjes dus.
Daarna nog eens een deken besteld en dat ging in één keer goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:04

adnil schreef:
[***] schreef:

Samm schreef:

@[***]: Wordt inderdaad automatisch verrekend! Ik had 2 zadeldekjes van HH Curly, 2 voor 28,50.. Stond niet op de rekening, maar je krijgt dan een gecorrigeerde rekening via email!

@ Samm:Dat is wel inderdaad ook mijn ervaring. Met automatische incasso duurt het langer, ik betaal daarom altijd vooruit!

heej das ook grappig, Ik zat ook aan die sjabrakken te denken. Vind ze erg leuk, bij de divoza zijn ze 18,95 ps Dan zijn ze hier een stuk goedkoper...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:07

Leuke spullen voor leuke prijzen! Ik vond de levering niet super snel, maar duurde ook niet heel lang ofzo Lachen
Ik zou er zo weer bestellen Ja

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:16

Ik heb er zaterdag avond/nacht Clown een Br jade set besteld, dmv vooruitbetaling. Krijg je dan bericht wanneer het binnen is op het postkantoor? Of hoe gaat dat in zijn werk? En hoe lang duurt het normaal bij vooruitbetaling (via internet...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:47

Destinietje schreef:
Ik heb er zaterdag avond/nacht Clown een Br jade set besteld, dmv vooruitbetaling. Krijg je dan bericht wanneer het binnen is op het postkantoor? Of hoe gaat dat in zijn werk? En hoe lang duurt het normaal bij vooruitbetaling (via internet...)

Ik heb dit even overgenomen van de website :
Citaat:
Onder rembours besteld voor 3 uur 's middags gaat het dezelfde dag nog weg echter mits voorradig.
Bij vooruit betaling gaat de order weg op de dag dat de betaling bij ons binnen is.
Bij eenmalige incasso duurt het verzenden ongeveer een week.
Retourzendingen altijd! voldoende frankeren. Zoniet wordt deze niet geaccepteerd.

mondriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:49

ik heb er een goede ervaring mee. Ik betaal altijd vooruit. Dan heb ik het meestal binnen 5 dagen binnen. Ik vind het super daar en goede spullen!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:58

Udo2001 schreef:
Heb er geen ervaringen mee, wel met ingridvanberlo. Dat was eens en nooit weer, wat een flut webwinkel is dat.

WAAROM??