Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

alja schreef:vanaf hier niets dan lof over piaffe!!
[***] schreef:hoe zit dat dan met dingen die in de aanbieding zijn? Bijvoorbeeld 1 paar laarzen kosten 38,50 en als je er 2 neemt dan kost je dat 55,- maar als je dan op de bestellijst zou kijken dan krijg je wel tezien : 38,50 + 38.50.. wordt dit automatisch verrekend als je de rekening binnen krijgt? of wordt de resterende bedrag gewoon teruggestort?
[***] schreef:hoe zit dat dan met dingen die in de aanbieding zijn? Bijvoorbeeld 1 paar laarzen kosten 38,50 en als je er 2 neemt dan kost je dat 55,- maar als je dan op de bestellijst zou kijken dan krijg je wel tezien : 38,50 + 38.50.. wordt dit automatisch verrekend als je de rekening binnen krijgt? of wordt de resterende bedrag gewoon teruggestort?
Samm schreef:ik heb ook al vaker wat daar besteld, maar de levering duurd erg lang. Ik had zondag 24 april wat bestelden heb het vandaag 10 mei pas binnen gekregen, was wel via eenmalige incasso maar jammer dat het zo lang altijd moet duren. Verder wel aardige mensen daar en goede spullen voor leuke prijzen!
adnil schreef:[***] schreef:hoe zit dat dan met dingen die in de aanbieding zijn? Bijvoorbeeld 1 paar laarzen kosten 38,50 en als je er 2 neemt dan kost je dat 55,- maar als je dan op de bestellijst zou kijken dan krijg je wel tezien : 38,50 + 38.50.. wordt dit automatisch verrekend als je de rekening binnen krijgt? of wordt de resterende bedrag gewoon teruggestort?Samm schreef:ik heb ook al vaker wat daar besteld, maar de levering duurd erg lang. Ik had zondag 24 april wat bestelden heb het vandaag 10 mei pas binnen gekregen, was wel via eenmalige incasso maar jammer dat het zo lang altijd moet duren. Verder wel aardige mensen daar en goede spullen voor leuke prijzen!
@[***]: Wordt inderdaad automatisch verrekend! Ik had 2 zadeldekjes van HH Curly, 2 voor 28,50.. Stond niet op de rekening, maar je krijgt dan een gecorrigeerde rekening via email!
@ Samm:Dat is wel inderdaad ook mijn ervaring. Met automatische incasso duurt het langer, ik betaal daarom altijd vooruit!

een Br jade set besteld, dmv vooruitbetaling. Krijg je dan bericht wanneer het binnen is op het postkantoor? Of hoe gaat dat in zijn werk? En hoe lang duurt het normaal bij vooruitbetaling (via internet...) Destinietje schreef:Ik heb er zaterdag avond/nachteen Br jade set besteld, dmv vooruitbetaling. Krijg je dan bericht wanneer het binnen is op het postkantoor? Of hoe gaat dat in zijn werk? En hoe lang duurt het normaal bij vooruitbetaling (via internet...)
Citaat:Onder rembours besteld voor 3 uur 's middags gaat het dezelfde dag nog weg echter mits voorradig.
Bij vooruit betaling gaat de order weg op de dag dat de betaling bij ons binnen is.
Bij eenmalige incasso duurt het verzenden ongeveer een week.
Retourzendingen altijd! voldoende frankeren. Zoniet wordt deze niet geaccepteerd.
Udo2001 schreef:Heb er geen ervaringen mee, wel met ingridvanberlo. Dat was eens en nooit weer, wat een flut webwinkel is dat.