luxe probleem, wat is de prijs voor een weiland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: luxe probleem, wat is de prijs voor een weiland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:46

Heb je nu je paard aan huis staan? Je kunt ook denken dat hij lekker de hele dag buiten is en het scheelt je dan ook aan hooi/brok gedurende de zomermaanden. Als het vrienden van je zijn, kun je dan niet de prijs iets omlaag krijgen? Hij weet tenminste wie het van hem huurt, lijkt me ook wel iets waard.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 11:59

Sorrie voor alle westerlingen, we hebben besloten het niet te doen.

€100,00 is nog altijd veel geld en ik ken mezelf, ik wil hem 's nachts thuis hebben.
Dus 's ochtends vroeg wegbrengen en de hele dag hopen dat alles goed gaat. Je hoeft maar 1 gek te hebben en je paard loopt los in het bos.

Daarbij is de bak erg los en veel te zwaar voor een amper 4 jarige om langer in te rijden dan 20 minuten.

De prijs gaat niet naar beneden( voorlopig) en dan is €100,00 voor een paar uur per week toch wel erg veel.

Dus, als iemand nog iets zoekt.....

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:00

Bied ie er nog een huis en een baan bij aan ... Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 14:10

Huizen zat, baan moet je goed voor zoeken maar ze zijn er wel degelijk!

Ikzelf heb nu voor 3 dagen werk op een assurantie kantoor, precies goed.
En Paul werkt in Zwolle( 25 minuten rijden)

Nadelen van hier wonen......................................................................................................................................................................................................................................................................ehh weinig