Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M3isSi3j schreef:Ik vind het een heel goed idee! Wat er word geroepen over dat mensen graag willen passen: waarom lopen dingen als wehkamp en neckerman dan meer dan geweldig!?
Als je zeker wilt zijn moet je of een markt onderzoek instellen (vraag het klanten bestand op bij grotere ruiterwinkels of vraag of ze willen mee werken aan een onderzoek) Wat je ook kan doen is de merken waar jij het over heb vragen over hun leveringen in nederland, de vraag, concurrentie ed.
Ga er mee aan de gang, want volgens mij is het eht een gat in de markt! Succes
pubelia schreef:ik heb er zeker wel interessen naar. ik heb vrouwen maat 54 en dus geen rijbroek in mijn maat.en in de mannen maat moet ik al helemaal niet te denken.
missnynke schreef:Ik bedoel er mee te zeggen dat ik ook niet in de groottste mannen maat pas!pubelia schreef:ik heb er zeker wel interessen naar. ik heb vrouwen maat 54 en dus geen rijbroek in mijn maat.en in de mannen maat moet ik al helemaal niet te denken.
waarom niet?
haha zon broek lubbert echt niuet bij je kruis hoor....
Baileys_22 schreef:echt geweldig! er is idd weinig te vinden voor forse ruitsers
ik ben zelf ook een stevige meid en ik heb op geluk me rijbroek bij ingrid van berlo gehaald, helaas hadden ze daar maar 1 kleur en 1 soort rijbroek,
daarnaast heb ik ook problemen met laarzenme kuiten zitte altijd in de weg
chaps in een grotere maat ken ik nergens vinden *snik*
dus als jij meer keuze heb count me in!
Faas schreef:Ziet er niet slecht uit MyssNynke. Hoe groot is jouw paard? Ik vind jullie een leuke combi.
Van Mondoni heb ik volgens mij ook wel eens rijbroeken gehad. Zitten inderdaad erg lekker.
Wat ik alleen lastig vindt (maar daar kan de kledingmakerij niets aan doen), als je dikker bent dan kies je bijna altijd voor donkere kleding, dat kleedt af. En ik wil juist zo graag eens een lekkere vrolijke lichte broek
Vera26 schreef:Ok De site is http://www.xlequestrian.nl er moet nog een heleboel aan gebeuren, maar het begin is er.
Niet alles werkt nog en moet de algemene voorwaarden moet ik nog schrijven. Ook moet ik een heleboel artikelen toevoegen.
margreet_joy schreef:Ligt het aan mij maar ik zie nog verder niets op de pagina? ik lees hier boven dat er rijbroeken te zien waren?
Ik heb ook een maatje meer en als mijn vriend hoort dat ik weer opzoek moet naar een rijbroek word hij al wanhopig en dan zijn we nog niet eens in de winkel geweest!!
missnynke schreef:margreet_joy schreef:Ligt het aan mij maar ik zie nog verder niets op de pagina? ik lees hier boven dat er rijbroeken te zien waren?
Ik heb ook een maatje meer en als mijn vriend hoort dat ik weer opzoek moet naar een rijbroek word hij al wanhopig en dan zijn we nog niet eens in de winkel geweest!!
er is 1 rijbroek te zien, rest wordt aan gewerkt;-)
BiancUgo schreef:Hoi,
Super goed idee van je..qua broeken heb ik geen probleem het zit bij mij altijd meer in de blousen, jasjes en leuke rijkleding..
Breed van omvang bij de borsten voor leuke dressuur blousen kon ik nooit slagen maar nu gaat dat opgelost worden...
Ik ga van de week een leuke dressuurblouse bij je bestellen!![]()
Succes met de verdere voortgang van je eigen webwinkel begint er al aardig uit zien..
Cowgirl schreef:Ondanks dat ik nog gewoon in elke ruiterzaak kan slagen(mt 44 en xl/l) vind ik het wel een goed idee.
Ik had al een leuk groen truitje gezien op je site![]()
Ook is het voor de mensen met de kleinere maten ook intressant er komen immers spullen binnen die niet bij Divoza verkrijgbaar zijn.
Misschien ook een idee om een assortiment aan te bieden voor grote paarden en mini paardjes.(denkend aan halsters, hoofdstellen, beenbescherming en dekens)
Anneliesss schreef:Super!!
Ik ga even wachten tot je ook laarzen hebt met een behoorlijke kuitomvang.
Maak je ook nog een soort winkeltje aan huis voor mensen die dingen graag passen of is alles echt alleen per internet?