divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Murru

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:22

Ik heb geloof ik 2 jaar geleden gevraagd bij Divoza of ze de MountainHorse ook in bredere kuitmaat hadden dat zouden ze gaan opzoeken.... volgens mij zijn ze nu nog aan het zoeken.
De service vind ik ronduit slecht. Ik ga liever naar Mr Ed of Van Rijs. Als we het over service hebben dan springt Van Rijs er wel uit hoor.

Ik betaal liever iets duurder en goede service dan dat je daarna de ellende heb. Kijk voor iets kleins of snoepjes of dat soort dingen, als ik in de buurt ben kan ik dat wel halen maar verdere aankopen. No Way.

Cinzano schreef:
Ik ben een aantal jaar geleden voor het laatst bij de Divoza geweest. Kom er nu echt NOOIT MEER!
Vind de service om te huilen en de prijzen zijn gewoon belachelijk!!

Ga je mee zaterdag shoppen.... hahahahaa Haha! Hamer Haha!

Reaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:43

ik ben toevallig deze week voor het eerst naar divoza (in Leek) geweest omdat we in de buurt zaten, nou doe mij maar m'n vertrouwde mr. ed.

Zoek ik rustig naar gewone simpele laarzen, gewoon even kijken wat ze hebben en hoe het zit, komt zo'n meisje meteen met de duurste laarzen aanzetten, nou nee, bedankt hor.

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:16

nja ik heb er iets bij bestelt nu ...
De kwaliteit weet ik nog niet , omdak het nog altijd niet heb aangekregen , maar de service dus wel!!!
3 dagen levertijd .. HAHA
(vandaag 6 mei is het al 14 dagen geleden sinds ik het heb bestelt + betaalt *zucht* Haha! )

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:10

Ik kom dr redelijk vaak, en ik bestel ook redelijk vaak wat, en ik vind de service wel goed OK dan! Haha!
Mijn nieuwe ankypad was 1x gewassen en toen zaten er vlekken in, we gingen terug naar de winkel en mochten meteen een nieuwe meenemen, echt top Haha!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:22

Murru schreef:
Ik ga liever naar Mr Ed of Van Rijs. Als we het over service hebben dan springt Van Rijs er wel uit hoor.
Ik betaal liever iets duurder en goede service dan dat je daarna de ellende heb. Kijk voor iets kleins of snoepjes of dat soort dingen, als ik in de buurt ben kan ik dat wel halen maar verdere aankopen. No Way.

Van Rijs is én veeel betere service én (meestal) ook nog iets goedkoper Cool

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:05

Ik kom heel vaak in Divoza het is hier redelijk in de buurt en ze hebben veel keuze. Ik voel me altijd net als een kind in een snoepwinkel als ik bij Divoza ben, heerlijk om daar rond te sneupen Haha!

Choices

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:29

Divoza is leuk omdat ze zo verschrikkelijk veel merken hebben onder 1 dak. En de service is ook niet slecht naar mijn mening. Maar aangezien je bijna elk merk wel dichter in de buurt kan halen en vaak ook goedkoper is Divoza alleen leuk voor een 'dagje uit met een hoop geld op zak' of voor de huismerken. Maarja wie wil er nou per se een mondoni of een pagony? Ik niet..

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:42

Ik kom ook weleens bij de divoza in Zoetermeer maar ik vind het een hele fijne winkel Knipoog

En daar word je heel goed geholpen.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:49

gister nog geweest in heteren Clown

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:53

hoi
ik ga regelmatig naar divoza in leek bevalt me goed
als ze vragen als ze kunnen helpen zeg ik altijd dat ik mij wel red ha ha ha
ik koop soms ook wel online en wel bij divoza maar ik heb nu 2 online shops die goedkoper zijn dat zijn.
http://www.forhorses.nl/
en
http://www.piafferuitersport.nl/

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:58

Ik ben er wel eens geweest, maar nooit wat gekocht..
De service ken ik dus niet, maar ik vind de prijzen soms ook wel hoog als je ze vergelijkt met andere ruitershops. Sigaar

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:03

mschuring schreef:
hoi
ik ga regelmatig naar divoza in leek bevalt me goed
als ze vragen als ze kunnen helpen zeg ik altijd dat ik mij wel red ha ha ha
ik koop soms ook wel online en wel bij divoza maar ik heb nu 2 online shops die goedkoper zijn dat zijn.
http://www.forhorses.nl/
en
http://www.piafferuitersport.nl/

Ik ga ook voor www.piafferuitersport.nl!!!.. Hele goeie service en betaalbaar en als er iets niet in orde is, een belletje en het is geregeld!! Heb trouwens ook al vaker wat besteld bij www.ooteman.nl, ook supersnel + superservice, alleen 1 nadeel: bedrag moet boven de 40 euro zijn, dus iets 'kleins' kun je er niet bestellen....

Ik heb een keer iets bij Divoza besteld, moest er anderhalve week op wachten... Hoezo levertijd 3 dagen.... Clown

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:06

friesjeessss schreef:
wij gaan altijd naar de divoza in Leek, of naar de 2span in boornbergum...Knipoog

ik vind t 2span G-E-W-E-L-D-I-G! daar hebben ze leuke spullen, goede service en ik vind de emeste spullen niet echt overdadig duur! (en je hebt wat bijzonders Knipoog)

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 06:43

Ik heb 3 jaar bij Divoza in Leek gewerkt, altijd handig als je korting krijgt Haha!
Tweespan kwam ik ook vaak, fijne winkel, maar de meeste mensen die daar werken ken ik ook van de rijvereniging.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:47

Ik ben zaterdag nog in Leek geweest om zadel voor Jewel te passen. Service was prima, ben goed geholpen en ze hebben zelfs nog mee geholpen om madam de trailer weer op te krijgen, ze wilde weer 'ns niet.

Of de kundigheid nu ook echt goed is, ik weet het niet. Zadel gepast, boom aangepast en het leek goed te liggen daar. Toen ik thuiskwam en haar aan de longeerlijn zette, vloog het zadel alle kanten op..
Ik heb nu net gebeld en volgende week komen ze nog langs om het te verhelpen, vind ik wel netjes.

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:31

Ik ben bij divoza in Heteren geweest. Ik moest een aantal kleine spulletjes hebben. Ik wilde ook graag een halster, maar dat halster was er niet meer. Ze hebben het halster voor me besteld (ik had het halster wel al betaald). Ik had het halster 3 dagen later in huis, of beter gezegd, ik had 3 dagen later 3 halsters in huis ipv 1 halster. FUN!!! Maar ik ga toch liever naar hypoweert dan naar Heteren, de mensen zijn daar aardiger en zijn kundiger.

Max_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:51

Ik vind het altijd leuk om bij de Divoza te neuzen. En ik koop er ook meestal wel wat. Wormenkuur of een leuk halster of zo. En heel gemeen, maar ik ga er ook wel eens dingen passen om die vervolgens via internet veel goedkoper te bestellen, hahaha. Maar ik ben vast niet de enige die dat doet, toch???