Familie of ouders die ook paardrijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mvanlenthe

Re: Familie of ouders die ook paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:36

Mn opa had eerder een redelijk grote pension handelsstal en reed zelf ook alleen is het 12 jr geleden dat hij is overleden, mn zusjes hebben allbei gereden, mn tante is instructrice andere tante heeft ook altijd gereden tot de kids kwamen (heeft nu nog een shettie) en mn ma is coach die krijgen we er echt niet op... Mn paps had er eigenlijk nooit wat mee tot mijn paardje wat ik nu rij op stal kwam en kwam met het idee om aangespannen te gaan rijden... helaas is dit nooit gebeurt omdat hij een jaar later is overleden aan kanker.... en zelf rij ik nu net weer anderhalve maand na meer dan 3 jr niet op een paard of pony gezeten te hebben...

groetjes

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:45

Mijn ouders reden allebei intensief wedstrijden. Mijn moeder is gestopt en rijdt nu af en toe nog recreatief, mijn vader rijdt zo af en toe nog wat wedstrijden, L springen en L sgw.
Mijn vaders kant: al zijn broers en zussen reden, mijn opa rijdt nog Lachen
moeders kant: 2 zussen van haar rijden ook

Milou1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:50

Mijn moeder rijd paard. Mijn vader heeft ook een paar lesjes geprobeerd en heeft gement, maar kwam er achter dat het toch niet helemaal zijn ding was. Mijn zusje rijd af en toe en mijn broertje heeft gereden.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:58

me nichtje van nu 12 zit ook op paardrijden.
ik geloof verder niemand uit de familie

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:07

bij rijden me zusje en me moeder alle twee paard. ze hebben zelf ook een paard en rijden.geen westrijden

en me neefje zit ook op paardrijles

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:41

Mijn ouders rijden recreatief een uurtje in de week, en m'n zusje rijdt ook en zij rijdt ook wedstrijdjes. We hebben met z'n vieren één paard en m'n zusje sinds deze maand een leasepony. Ik rijd het meest op ons paard, rijd namelijk ook wedstrijden.

Verder is er in de gehele familie geen enkele paardengek te bekennen. Wij zijn de eerste generatie met een eigen paard Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:44

mijn nichtje hobbelt Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:47

Mijn vader heeft vroeger paarden gehad en gereden. Nu rijdt hij niet meer, maar hij zorgt wel goed voor de mijne.

Tygo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:53

Ik heb ergers een achteroom die is men kampioen ergens Tong uitsteken Mijn oudere zus kan rijden, al mijn nichten rijden paard. Mijn tante heeft een eigen paard. Alleen ouders niet. Huilen Wel jammer want die snappen niet wat het voor mij betekent.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:17

Mijn nicht heeft vroeger heel veel gereden, en mijn moeder en zusje rijden.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:35

*oom (eigen stal)
*oom (pensionstal)
*moeder (verzorgpaard)
*vader (heel kort)
*zus (eigen paard)
*broer (10 lessen oid Haha! )
*tante (eigen paard)
*tante (eigen paard)
*oom (manege)
*nicht (eigen paard)
*neef (eigen pony)
*nog een tante (eigen pony)
En ik natuurlijk Haha!

[edit] ene oom mocht grand prix rijden, andere oom rijd Z (op het moment even niet trouwens) ene tante heeft M gereden, nicht heeft ook M gereden, en mijn zus L2, en ik was onderling klaar voor L2 Clown

[edit2] mijn moeder heeft 2 keer B gereden Haha!

[edit3] mijn andere tante ook, M Tong uitsteken
[edit4] en ze heeft een pony, edit edit edit Haha!
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 05-05-05 11:41, in het totaal 2 keer bewerkt

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:39

Toch nog best veel mensen die familie hebben die met paarden bezig zijn!

Bij mij in de familie helemaal niemand.. Ja mn broer is vroeger tegelijk met mij begonnen, maar hij is al snel gestopt. Mn vader vindt paarden wel leuke dieren, en hij is een super groom met wedstrijden. Mn moeder vindt ze doodeng, en kijkt liever van een afstandje mee.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:42

Bij mij uit de familie rijd er niemand paard. Wel hebben een nicht en een tante van me vroeger gereden, maar dat was van korte duur.
Ik vind het opzich wel jammer dat er geen gezinslid paardrijd, omdat de kans op een eigen paard dan denk ik een stuk groter zou zijn.

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:43

bij mij rijden 3 nichtjes Haha!
1 heeft ook een eigen paardje Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:55

Ik ben de enige in de familie die rijd.
m'n vader kan t niet ivm iets aan z'n knieen, m'n moeder vind paarden nog steeds maar eng. M'n zusje heeft een tijd geleden een paar lessen gehad en een shetje gehad en m'n broertje heeft een tijd geleden ook wat lessen gehad, maar die vonden t allemaal niet leuk.
[edit] m'n nichtje dat ik nooit zie rijd geloof ik ook nog

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:02

Bij mij in de familie rijdt er 1 nichtje paard. Haar zus reed eerst ook, maar die is er op een gegeven moment mee gestopt. Zij rijdt een paar verzorgpaarden en heeft zelf een twee-jarige.

Aan de andere kant van de familie heeft er 1 nichtje gereden (of die rijdt nog) op een manege.

Niet echt veel in de familie dus...

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:05

tja ik ben zelf een rijdende mama Haha! . Mijn 2 kinderen "rijden"ook allebei, ze zijn nu 4 en 6 jaar oud. Ook mijn man kan rijden en vind t leuk om zo af en toe lekker een ritje naar het strand te maken. Zelf rij ik voornamelijk recreatief maar ook het dressuur gedeelte ben ik langzaam weer aan t oppakken.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:25

Mijn mama is opper-groom. Die doet álles, lesgeven, dubbele longe, verzorging. Vroeger heeft ze met een Fries aan alles meegedaan wat er was; sgw, springen, dressuur, arresleeën, mennen etc. Nu ment ze zo af en toe nog eens, maar eigenlijk niet, alleen als ze iets wil voelen om te kijken wat het probleem is.

Mijn papa ment zelf ook. Vroeger altijd met tweespan, tot klasse 3 samengesteld met meer dan 50 winst. Vroeger ook altijd al in de paarden opgegroeid en vooral ohz. gereden.

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:32

Mijn moeder rijdt nu een paar jaar 2 keer per week op de manege Haha!
Mijn vader wil alleen maar rijden in het buitenland, en hij kan best een ritje blijven zitten, maar echt rijden.. nee dat doet ie niet.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:35

ja me ma en pa hebben vroeger allebij gereden.
nu hebben ik en me moeder zamen een ijslanders.. ik wil mis afentoe een wedstrijdje mee pakken. en me moeder wil weer beginnen met recreatie.. strand bos duin enz..
me tante heb 2 paarden en 2 nichjes reden paard (zijn nu al oud ).. en nu rijd 1 nichje paard. wat een paarde fam...

maarja me moeder woonde vroeger op een boederij .

Ralinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:36

mijn moeder rijdt sinds kort paard op een manege. en 3 nichtjes van me rijden ook paard.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:37

Mijn neef had 2 paarden, was instructeur, begeleider op ponykampen enz. Alleen is hij nu overleden...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 16:22

Mvanlenthe schreef:
Mn opa had eerder een redelijk grote pension handelsstal en reed zelf ook alleen is het 12 jr geleden dat hij is overleden, mn zusjes hebben allbei gereden, mn tante is instructrice andere tante heeft ook altijd gereden tot de kids kwamen (heeft nu nog een shettie) en mn ma is coach die krijgen we er echt niet op... Mn paps had er eigenlijk nooit wat mee tot mijn paardje wat ik nu rij op stal kwam en kwam met het idee om aangespannen te gaan rijden... helaas is dit nooit gebeurt omdat hij een jaar later is overleden aan kanker.... en zelf rij ik nu net weer anderhalve maand na meer dan 3 jr niet op een paard of pony gezeten te hebben...

groetjes

aaahhh Ach gut

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 16:53

ik heb een eigen paard me nicht heeft n paard.
me broer heeft een blauwe maandag gelest.
me oma en opa hebben wel altijd paarden( tuigers) gehad maar niet echt iets mee gedaan dan alleen voor de kar.
de nicht van me ma heeft ergens n stal/manege zitten ergens in overijsel ben er nog nooit geweest.
en dat was het niet veel dus.
me moeder heeft niet zulke leuke ercaringen met rijden ze ging n keer paard rijden (heeeel vroeger )in spanje en toen zijn ze op holgeslagen,die vind ze alleen mooi en lief maar rijden dat doet ze niet meer Lachen

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:17

Mijn ouders rijden beide niet. Mijn moeder heeft vroeger wel recreatief gereden, maar dat stelde niks voor. Ze was er wel helemaal gek op.

Mijn zus en ik zijn heel fanatiek met de paarden. We hebben beide Z bij de pony's gesprongen en L1 en M1 gedressuurd. Mijn zus is vorig jaar gestopt met rijden, door werk en op kamers, dus toen bleef ik alleen over. Ik heb nu 3 paarden en rijd nog steeds erg fanatiek. Sinds vorig jaar ben ik dus alleen op wedstrijd gegaan met mijn vader, dus zonder mijn zus en sindsdien is mijn vader erg enthousiast. Mijn vader had eerst niks met paarden en nu vind hij het prachtig. Lachen
Ik heb 2 nichten die rijden ook wedstrijden, maar verder niemand.