Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn oudere zus kan rijden, al mijn nichten rijden paard. Mijn tante heeft een eigen paard. Alleen ouders niet.
Wel jammer want die snappen niet wat het voor mij betekent.
)

. Mijn 2 kinderen "rijden"ook allebei, ze zijn nu 4 en 6 jaar oud. Ook mijn man kan rijden en vind t leuk om zo af en toe lekker een ritje naar het strand te maken. Zelf rij ik voornamelijk recreatief maar ook het dressuur gedeelte ben ik langzaam weer aan t oppakken.
Mvanlenthe schreef:Mn opa had eerder een redelijk grote pension handelsstal en reed zelf ook alleen is het 12 jr geleden dat hij is overleden, mn zusjes hebben allbei gereden, mn tante is instructrice andere tante heeft ook altijd gereden tot de kids kwamen (heeft nu nog een shettie) en mn ma is coach die krijgen we er echt niet op... Mn paps had er eigenlijk nooit wat mee tot mijn paardje wat ik nu rij op stal kwam en kwam met het idee om aangespannen te gaan rijden... helaas is dit nooit gebeurt omdat hij een jaar later is overleden aan kanker.... en zelf rij ik nu net weer anderhalve maand na meer dan 3 jr niet op een paard of pony gezeten te hebben...
groetjes