Niet blij mee.
Ik heb me eigenlijk een beetje wat aan laten praten, ik rij normaal met gladleren chaps, is voor mij ook veel makkelijker aangezien ik meer op stal doe dan alleen op mn paard zitten. Eigenlijk wilde ik gewoon van die 'springlaarzen', soepel leer met een rits. Niets bijzonders, en ik wil ze toch alleen aan op concours.
Neeneeee, volgens Huet was een goede degelijke laars zoals de cambridge ideaal en perfect voor mij. Aangezien het maatwerk is kon ik ze van tevoren natuurlijk niet passen, maar ze zagen er wel mooi uit, en tsja, die man heeft er natuurlijk wel verstand van. Dusss, laarzen besteld.
Ik heb uiteindelijk nu één laars die past, en één die aan de balijn al tig keer opnieuw gestikt is- hij was veel te smal gemaakt aan de bovenkant, en knapte steeds open met oprekken. Nu is ie nog steeds te smal, en door al dat opnieuw stikken is er geen hond die ze nog durft op te rekken. Van Huet doet of zn neus bloedt, volgens hem passen ze perféct.
Nu staan de laarzen niets te doen.
En op concours rij ik met Ariat schoenen en een paar gaithers (Equestro, gekregen in Italie)
)
Euro
en ik ben laatst ook gaan passen alvast... en toen voelde ik wel een groot verschil tussen cavallo en petrie... petrie vind ik hele harde laarzen en daar hou ik niet echt van... dus ik ga voor cavallo!!! maar als je het nog niet weet, moet je gewoon een keer gaan passen!!
Ik wou per see zulke laarzen, met rits enzo. Ze zijn heel fijn hoor, maar ik zou nu liever dressuurlaarzen kopen maar deze waren zo duur dus vind ik het zunt.
maar dat komt vanzelf goed).