Wie weet een goede plek om probleempaard te laten trainen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re: Wie weet een goede plek om probleempaard te laten traine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:17

Cassidy schreef:
Een sensibel paard dat hoogt bokt...waarom denk ik meteen aan een rugprobleem?

Jakkes, nou moet je niet gelijk met oplossingen komen, symptoombestrijding is veel beter voor de economie }>
Maar mocht je inderdaad wel in oplossingen willen denken, i.p.v. symptoombestrijding, neem eens contact op met Gerry van Oosanen www.equireva.nl Ze zit wel in Drenthe, maar komt overal. Afgelopen weekend met de NVVR nog veel profijt van haar aanwezigheid gehad.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:39

Over Gert van de Hof hoor ik veel goeds en een stalgenoot heeft haar jonge paarden hier naartoe gebracht: www.virtualzonehorses.nl Ik ken ze verder niet persoonlijk maar zij was er heel tevreden over. Haar paard was keurig aangereden en opgevoed en het was duidelijk te merken dat er goed mee was omgegaan. Ze doen ook gedragscorrectie.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 14:34

ikke schreef:
Cassidy schreef:
Een sensibel paard dat hoogt bokt...waarom denk ik meteen aan een rugprobleem?

Jakkes, nou moet je niet gelijk met oplossingen komen, symptoombestrijding is veel beter voor de economie }>
Maar mocht je inderdaad wel in oplossingen willen denken, i.p.v. symptoombestrijding, neem eens contact op met Gerry van Oosanen Ze zit wel in Drenthe, maar komt overal. Afgelopen weekend met de NVVR nog veel profijt van haar aanwezigheid gehad.

Altijd fijn dat er op Bokt zo goed gelezen wordt. *zucht*

Zoals ik al aangaf is dit paard al meerdere malen binnestebuiten gekeerd door verschillende fysio's, een zeer goede dierenkliniek en manueel therapeut en die komen allemaal tot dezelfde conclusie dat het paard gezond is op dit moment. Zowel benen als rug zijn dus uitgebreid bekeken inclusief rontgenfoto's. Hij wordt nu nog een keer nagekeken door Steffi van der Laarse en als die ook niets kan vinden is het zaak om hem aan het werk te krijgen om te zien of er dan iets naar voren komt.
Dit is ook de reden waarom we hem bij een nette ruiter willen plaatsen en niet bij een beunhaas die het wel even zal fixen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:37

Ik ga met Fitz mee.............. als Gert het niet kan, kan niemand het Haha! Haha! Haha!