Koblenz schreef:ik zou toch naar de luxe stal gaan. Sorry hoor maar je komt toch voor je paard en niet voor de gezelligheid daar. Sorry maar dat is mijn mening
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, je komt er natuurlijk wel voor je paard maar dat wil niet zeggen dat je het zelf ook niet leuk mag hebben.
Als er een goede sfeer is word alles er veel leuker op, ik sta ook op een pension stal (de enige in de buurt waar alleen maar pension paarden staan dus niet manege paarden enz..) Het is een redelijk nieuwe stal (als ik me niet vergis van 2004). Redelijk luxe dus en heel erg gezellig de paarden gaan op de wei en er is buitenbak spuitplaatst met warm water veel uitrij mogenlijk heden ga zo maar door, 200 euro vind ik wel duur ik betaal minder en ik en ook mijn paard hebben het super naar ons zin er word van alles georganiseert (paasbuitenrit, koniginedag wedstrijd en spelletjes dag, barbeque enz..) Dus voor minder geld kun je het ook mooi en leuk hebben.
Als ik zou moeten kiezen zou ik tog voor de gezelligheid gaan kun je nog is samen gaan rijden of net wat.... Maar je moet natuurlijk niet van die oude krot stalletjes hebben..
!!!
.
.Maar denk zeker dat daar het een en ander veranderd is en zou gewoon even gaan kijken.Het is niet mijn stal maar het is niet zo erg meer als het in mijn ogen vroeger daar was