Welke rijbroek voor langbenigen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

Re: Welke rijbroek voor langbenigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:02

Die mondini's heb ik ook. Die stof slijt sneller als syntetische stoffen. Ik ben ook lang (1.81) Ik draag dus gewoon de mondini. Laatst een mountainhorse gekocht. In Assen paste ik een broek die zelfs erg lang was, zelfde stof als de mondini. Geloof ook maar 40 euro. Zat heerlijk, maar was niet meer in een frisse kleur. Het merk weet ik niet meer helaas.
cindy

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 21:04

Jessie84! ik pm je eventjes!

Spetter: Dus jij hebt ook ervaring met Mondoni's die snel kapot gaan? Hoe lang doe jij met die broeken? En die broek die je in Assen hebt gepast: had die een leren "kont".??

annet1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 21:09

RedFlame schreef:
eurostar Lachen

ik ehb een eurostar kindermaat 182 en die is mij veels te lang, terwijl ik 172 ben dus niet echt klein. en ik heb normaal maat 34/36, waarvan spijkerbroeken vaak te kort zijn, en eurostar is ook goede kwaliteit voor niet al te veel geld en verschillende leuke kleurtjes Lachen

ja ik ook!! zit als een huis!! Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:23

Ik ben 1.78 en heb maatje 36. Eurostar maat 188 is net lang genoeg Haha!.

De kindermaten zijn trouwens ook een stuk goedkoper dan maatje 36, dus des te beter...

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:29

Ik heb lengtemaat 34 (van gewone broeken) en heb voor paardrijbroek idd ook altijd lengtematen nodig, de van pikeur en eurostar zijn vrij lang en bevallen me verder ook goed (pikeur vind ik nog net wat mooier zitten). Ik las dat iemand zei dat Anky-broeken ook lang waren, maar die zijn me dus echt veel te kort (jammer, want verder zitten ze erg lekker en mooi).

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:38

Kayla schreef:
Ik heb lengtemaat 34 (van gewone broeken) en heb voor paardrijbroek idd ook altijd lengtematen nodig, de van pikeur en eurostar zijn vrij lang en bevallen me verder ook goed (pikeur vind ik nog net wat mooier zitten). Ik las dat iemand zei dat Anky-broeken ook lang waren, maar die zijn me dus echt veel te kort (jammer, want verder zitten ze erg lekker en mooi).

Werd juist gezegd dat de Anky broeken kort waren Tong uitsteken

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 09:18

het is dus kortom wel een beetje moeilijk om een goede lange broek te vinden die goed te betalen is.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:13

Ik heb vanaf dat ik begon met paardrijden altijd Horka broeken gehad. Vond/Vind ze helemaal super!! Gaan lang mee (1 heb ik nu al 4 jaar, bijna dagelijks aan), slijten niet, verkleuren niet, makkelijk te wassen.
Zijn wel ietsjes duurder (70 euro) maar dan heb je ook echt een topbroek! (vind ik dan Lachen )