Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

T@nj@ schreef:Dacht ik ook op de stal waar ik destijds stond, staan 250 paarden en zéker 500 man per dag die daar rondlopen
Zilly schreef:Er is altijd wel iemand aanwezig op stal, die ook even langs het weiland komt, dus onopgemerkt vastzitten kan haast niet bij ons
T@nj@ schreef:Ik reageer op dit stukje:Zilly schreef:Er is altijd wel iemand aanwezig op stal, die ook even langs het weiland komt, dus onopgemerkt vastzitten kan haast niet bij ons
Ik bedoel dus dat er zoveel mensen rond liepen en dat niemand ook maar gezien had dat de pony klem zat, ik ga nooit en te nimmer op andere mensen af, kan van hun niet verwachten dat ze mijn paarden in het oog houden.
Genoeg paarden in de sloot gezien, zo ook 2 van mijzelf, halster zat er vrij snel weer om maar werd door de brandweer niet gebruikt hoor, ging achter de kont langs.
. Maar als ik dat risico moet lopen voor iemand anders zijn paard? Dan zou ik het toch fijner vinden als diegene het halster om doet. Moet eerlijk zeggen dat er op deze pensionstal nog nooit een paard heeft vastgezeten zoals jij het beschrijft, als ik het wel eens meegemaakt zou hebben zou ik jouw gevoel ook beter begrijpen denk ik