Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anke schreef:Mischa schreef:
Als je er een vliegnetje op wil zetten ofzo, dan heb het nog nut vind ik.
Liefs, Mischa
misschien eerst lezen voordat je reageert?![]()
Staat duidelijk in het topic dat het te maken heeft met het bevestigen van een vliegennetje
) al ben ik er geen voorstander van om een paard dag en nacht met zo'n ding op te zetten, zeker niet op stal. Is het niet mogelijk om wat tegen de vliegen te doen? Goed spuiten en evt. zo'n blauwe lamp ophangen?promptertje schreef:Wat ik me afvraag: wáár blijven al die paarden dan achter haken?
? vivanes schreef:Ik zou het aflaten, het is echt gevaarlijk. Je kan inderdaad beter zo'n vliegenkapje omdoen. Heb ik ook en het is ontzettend fijn.
Huisvrouw schreef:promptertje schreef:Wat ik me afvraag: wáár blijven al die paarden dan achter haken?
Achter de voer/drinkbak bijvoorbeeld!
promptertje schreef:Wat ik me afvraag: wáár blijven al die paarden dan achter haken? Mijn merrie heeft altijd het halster om in de box, maar ik kan ook werkelijk niks verzinnen waar ze achter zou kunnen blijven haken, er steekt niks uit en voer- en drinkbak zijn afgerond. Ik heb niks te kiezen, bij ons op stal moeten de halsters om blijven, maar de boxen zijn dan ook zó gemaakt dat er niks is om aan te blijven hangen.

angela88 schreef:Ik zou je ook zo'n vliegenmasker aanraden, ik gebruik het ook voor mijn paarden en het bevalt erg goed, ze staan een stuk rustiger in de wei. Omdat het masker alleen aan de bovenkant met klitteband vastzit, gaat het gemakkelijk los als ze ergens achter zouden blijven bellen.