Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amethyst schreef:Voor het paard zou ik nog best eens zo'n bevlieging kunnen hebben
Bijpassende bandages en shabrakje......
Maar ja, als ik m'n bui heb zou ik ook zo bijv. 4 verschillende totaal niet bij elkaar passende bandages om kunnen doen met een totaaaal verkeerd (qua kleur dan) shabrakje
Olympia schreef:Rashida vloekt nog wel is hoor.. Oranje dekje met lichtblauwe/paars-achtige bandages...
Als het dan vloekt, dan moet het ook GOED vloeken 
Met bijpassende of vloekende bandages 
Amethyst schreef:Bij mij zou het dan weer tè wordenAls het dan vloekt, dan moet het ook GOED vloeken
Het is jammer dat Ame er niet meer is, anders had ik vast en zeker nog wel eens een dekje met tijger- of panterprint gekochtMet bijpassende of vloekende bandages
HEEL fout, I know

dat trek ik aan meestal zijn me truitjes zwart dus dat past overal wel bij.. maar nee ik ga niet helemaal in kleur Olympia schreef:Ik ga zeker ook niet naar een ruiterzaak om precies bij passende setjes te kopen voor mijzelf en paard.. Zonde van het geld..
En zo zonde van het geld vind ik het niet! Ik krijg altijd complimentjes
Maar als ik voor een nieuwe rijbroek ga denk ik vaak wel even na welke kleur sjabrakken ik heb. 
Ilkkah schreef:Ja maar jou paarden hebben andere haren dan fjorden
fjorden hebben een soort "weerhaakjes" aan de onderkant waardoor de lekker blijven steken
en die van iris zijn denk wel een stukkie langer en een stukkie meer dan die van david en sem+zus
Sjonniej schreef:Ilkkah schreef:Ja maar jou paarden hebben andere haren dan fjorden
fjorden hebben een soort "weerhaakjes" aan de onderkant waardoor de lekker blijven steken
en die van iris zijn denk wel een stukkie langer en een stukkie meer dan die van david en sem+zus
Kom maar meten. Sem en zus hebben niet eens winterhaar, maar David is net zo een shetlander.
..
Laantje schreef:
Dat doe ik dus welEn zo zonde van het geld vind ik het niet! Ik krijg altijd complimentjes

) is paarden kleding. Hoewel ik normaal best wel erg met de mode mee ga vind ik dat bij de paarden niet echt nodig; het wordt smerig, het gaat stuk en het paard vind je echt niet liever in je bijpassende setje. Kortom, ik ga in mijn afdankertjes (en soms zelfs die van mijn moeder of zusje á een of twee maten te groot) naar de paarden en het geld dat ik bespaar besteed ik aan andere, leukere dingen.
Die bandages kosten veel te veel tijd, en ik heb niet genoeg geld.. Dusja
) Murru schreef:In het dagelijkse leven let ik er ook op dus waarom niet als ik naar stal ga.
1x helemaal bont gemaakt, bruin paard in het rood, bandages en dekje en ik in een rode polo met bruine rijbroek.... tja dan heb ik wel lol maar normaal let ik niet zo op hoor. Wel mijn eigen kleding of die bij elkaar past maar niet of het bij het dekje past....
Ik vind het wel altijd heel leuk om meiden in setjes te zien rijden .... het staat verzorgd.