In KLEUR naar de manege??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bijoe

Re: In KLEUR naar de manege??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:45

soms interesseert t me nie wat ik aantrek, maar soms heb ik een raare bui en dan trek ik me burberry rijbroek aan(uit london) en een burberry polo zonder ruitjes,anders word t te....en een (nep)burberry shabrak en (nep)burberry bangages.....maarre dat doe ik niet te vaak.......!!!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:47

Amethyst schreef:
Voor het paard zou ik nog best eens zo'n bevlieging kunnen hebben Haha!
Bijpassende bandages en shabrakje...... Vingers aflikken

Maar ja, als ik m'n bui heb zou ik ook zo bijv. 4 verschillende totaal niet bij elkaar passende bandages om kunnen doen met een totaaaal verkeerd (qua kleur dan) shabrakje Clown

Rashida vloekt nog wel is hoor.. Oranje dekje met lichtblauwe/paars-achtige bandages... Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:54

Olympia schreef:
Rashida vloekt nog wel is hoor.. Oranje dekje met lichtblauwe/paars-achtige bandages... Haha!

Bij mij zou het dan weer tè worden Bloos Als het dan vloekt, dan moet het ook GOED vloeken Clown

Het is jammer dat Ame er niet meer is, anders had ik vast en zeker nog wel eens een dekje met tijger- of panterprint gekocht Lips are sealed Met bijpassende of vloekende bandages Lips are sealed

HEEL fout, I know Nagelbijten / Gniffelen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:58

Amethyst schreef:
Bij mij zou het dan weer tè worden Bloos Als het dan vloekt, dan moet het ook GOED vloeken Clown

Het is jammer dat Ame er niet meer is, anders had ik vast en zeker nog wel eens een dekje met tijger- of panterprint gekocht Lips are sealed Met bijpassende of vloekende bandages Lips are sealed

HEEL fout, I know Nagelbijten / Gniffelen

Whahaha..

Nou ik vind dat oranje dekje vreselijk.. Maar jha.. Dat ligt in de kast.. Of ik moet met een winnie the pooh dekje gaan rijden.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb trouwens wel 1 setje... En dan zijn we allemaal in dezelfde kleur.. En dat is grijs... Haha!

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:30

Tjsa doe eigenlijk ook niet mee aan de mode hier op bokt geloof ik... heb een doodgewone bruine rijbroek met een zwarte polo of kol aan en pony met donker blauw of donkergroen sjabrak en alleen voor donkergroene peesbeschermers (die nu naar z'n grootje zijn sinds vanmiddag) of bandages...

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:39

Ik pak de bovenste rijbroek en het bovenste truitje en het bovenste paar sokken hihi Haha! dat trek ik aan meestal zijn me truitjes zwart dus dat past overal wel bij.. maar nee ik ga niet helemaal in kleur

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:02

Olympia schreef:
Ik ga zeker ook niet naar een ruiterzaak om precies bij passende setjes te kopen voor mijzelf en paard.. Zonde van het geld.. Ja

Dat doe ik dus wel Tong uitsteken En zo zonde van het geld vind ik het niet! Ik krijg altijd complimentjes Haha!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:31

Soms ga ik netjes in iets wat bijelkaar past, soms trek ik aan wat er bovenop de stapel ligt. Maar de laatste tijd probeer ik er toch wel enigszins matchend uit te zien. Dat vind ik met gewone kleding ook leuk, dus als ik ga rijden ook. Ik heb niet overal ook setjes voor de paarden bij, dat valt dan weer mee Tong uitsteken Maar als ik voor een nieuwe rijbroek ga denk ik vaak wel even na welke kleur sjabrakken ik heb.

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:01

ik trek aan wat ik leuk vind en lekker vind zitten, soms vloekt het echt, een bordeaux rode broek blauwe sokken, zwarte trui en grijs petje Tong uitsteken
ach als mn paard er maar goed utiziet Tong uitsteken

LiesBento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:08

ik heb ook wel de "slechte" gewoonte om erover na te denken wat ik draag, zowel mijn kledij als mijn kledij en zadeldekje/bandages. Maar zijn meestal sobere kleuren, donkerblauw, grijs wit enz, niet dat ik in alle kleuren van de regenboog verschijn hoor ! Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:10

Ilkkah schreef:
Ja maar jou paarden hebben andere haren dan fjorden Knipoog
fjorden hebben een soort "weerhaakjes" aan de onderkant waardoor de lekker blijven steken
en die van iris zijn denk wel een stukkie langer en een stukkie meer dan die van david en sem+zus Haha!

Kom maar meten. Sem en zus hebben niet eens winterhaar, maar David is net zo een shetlander.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:47

ik let er meestal ook wel een beetje op.

Ik heb wel een apparte kast waar mijn paarden kleding in ligt. Maar dat is meestal gelijk oude kleding waar ik mee de tuin in ga of verf.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 08:52

Sjonniej schreef:
Ilkkah schreef:
Ja maar jou paarden hebben andere haren dan fjorden Knipoog
fjorden hebben een soort "weerhaakjes" aan de onderkant waardoor de lekker blijven steken
en die van iris zijn denk wel een stukkie langer en een stukkie meer dan die van david en sem+zus Haha!

Kom maar meten. Sem en zus hebben niet eens winterhaar, maar David is net zo een shetlander.

Hahaha, kom donderdag maar Whoosh!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:36

Ik ben daar altijd heel erg in, ik ben geen manege klant maar heb een verzorgpony waarmee ik les. Mijn kleren moeten altijd bij haar dekje en zwart-witte kleur staan. Ik heb bij elke paardrijbroek een paar bijpassende paardrijsokken (heb 7 paardrijbroeken)
Mijn pet die ik draag met paardrijden is zwart (net als mijn leren rijlaarzen.. ) Mijn bruine rijbroek en groene trek ik niet aan als ik op lady rij, want die staan niet bij haar Tong uitsteken..
Oww.. ik ben daarin zo erg..
Gister had ik een roze dekje op, roze topje aan en roze sokken aan..
hehehhe..
Ik ben best wel ijdel daarin Clown

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:02

Laantje schreef:

Dat doe ik dus wel Tong uitsteken En zo zonde van het geld vind ik het niet! Ik krijg altijd complimentjes Haha!

Ik wil.. ik heb genoeg dekjes en bandages... En de eigenaresse van Rashida heeft ook nog is een hoop dekjes.. Dus ik zou ook niet weten waar ik het dan laten moet.. Eerst maar gewoon alle oude dekjes verslijten.. Ja

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:34

Ik heb in mijn kast een hele afdeling 'paardenkleding'.
Ik kijk vaak toch wel even wat ik dan aandoe. Dus geen babyblauwe rijbroek met een rood shirtje ofzo Knipoog

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:38

Ik had vroeger wel een plank met afgedankte kleding, T-shirts die verwassen waren of de print er half af, of niet helemaal mooi zittend. Die deed ik dan aan en de winterjas van het jaar ervoor ofzo. Toen ik gestopt was met rijden heb ik al die kleren meteen weggegooid. Met andere woorden ik heb niet echt oude kleren meer.

Ik denk in principe wel na met wat ik aantrek. Als ik een zwarte rijbroek draag trek ik niet nog eens een zwart truitje, zwart vest zwarte sokken etc. aan. Ik koop ook altijd handige kleuren rijbroeken, grijs, zodat ik niet hoef na te dneken of mijn kleren vloeken. Ik denk er wel bij na wat ik de volgende dag aan wil. Als ik de volgende dag naar school iets leuks aan wil trekken trek ik dat niet aan naar de paarden Lachen

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:22

Al mijn oude zooi (lees: kleding die ik niet meer in het gewone leven aantrek Haha! ) is paarden kleding. Hoewel ik normaal best wel erg met de mode mee ga vind ik dat bij de paarden niet echt nodig; het wordt smerig, het gaat stuk en het paard vind je echt niet liever in je bijpassende setje. Kortom, ik ga in mijn afdankertjes (en soms zelfs die van mijn moeder of zusje á een of twee maten te groot) naar de paarden en het geld dat ik bespaar besteed ik aan andere, leukere dingen.

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:06

Haha, ik heb niet eens stapeltjes met paarden- en school truitjes.. De helft ligt ook niet in mijn kast hoor.. De ene helft ligt op een stoel en de andere op mijn bed. Ik heb wel een paar rijbroeken die ik meestal aan heb, en verder hou ik gewoon de truitjes aan die ik ook aanhad naar school (tenzij ik 'm nog een keer aanwil) Ik rijd ook nooit in setjes Tong uitsteken Die bandages kosten veel te veel tijd, en ik heb niet genoeg geld.. Dusja Schijnheilig
( ik kijk trouwens wel altijd of het er niet al te flobberig uitziet Tong uitsteken )

Murru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:28

In het dagelijkse leven let ik er ook op dus waarom niet als ik naar stal ga.

1x helemaal bont gemaakt, bruin paard in het rood, bandages en dekje en ik in een rode polo met bruine rijbroek.... tja dan heb ik wel lol maar normaal let ik niet zo op hoor. Wel mijn eigen kleding of die bij elkaar past maar niet of het bij het dekje past....

Ik vind het wel altijd heel leuk om meiden in setjes te zien rijden .... het staat verzorgd.

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 19:53

Murru schreef:
In het dagelijkse leven let ik er ook op dus waarom niet als ik naar stal ga.

1x helemaal bont gemaakt, bruin paard in het rood, bandages en dekje en ik in een rode polo met bruine rijbroek.... tja dan heb ik wel lol maar normaal let ik niet zo op hoor. Wel mijn eigen kleding of die bij elkaar past maar niet of het bij het dekje past....

Ik vind het wel altijd heel leuk om meiden in setjes te zien rijden .... het staat verzorgd.

En daar ben ik het helemala mee eens Haha! Bloos Haha! Bloos

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:56

vroeger boeide me dat ook niet echt,maar nu wel.

ik let op met de kleuren van wat ik aan doe (rijbroek/sokken/t-shirt en/of trui/jas en/of bodwarmer)
pas meestal het shabrak er ook op aan.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:58

Ik ben meestal wel in kleur. Roze trui en bodywarmer met roze petje. Gele trui met geel petje, beige vest met beige sokken en allemaal zo'n dingen Haha!

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:01

mijn kleren moeten bij elkaar passen, maar wat voor shabrakje ik heb, maakt me niet uit. Vaak weet ik het toch niet van te voren,want de eigenaresse legt om de zoveel tijd een nieuwe in de kast.
verder draag ik meestal mijn grijze rijbroek. Ik heb enkel grijze,zwarte en blauwe rijsokken,dus dat past zoiso bij elkaar. Van shirtje heb ik bijna altijd iets donkers aan (tegen vlekken)
als daarbij dan een knalrood shabrak komt,dan gaat het natuurlijk niet bij elkaar,maar dat interesseert me niet Lachen