Sjonniej schreef:WendyK schreef:Ik snap sommige mensen niet hoor. Waarom nu eigenwijs doen en geen proppen indraaien bij dressuur???? Wat heeft het voor waarde om het niet te doen?? Het scheelt je misschien 5 minuten werk??? Als je er ijzers onder hebt, er zitten gaten in, wat doe je dan moeilijk.... Indraaien die hap!!!
Waarom kalkoenen indoen als het in die 20 jaar dat mijn ouders al samengesteld mennen en nog nooit een pony hebben gehad die uit is gegleden.
Het is echt iets van de oude KNF en ohz mensen.
Op mijn menwedstrijden zie ik het ook. De 'bondsmensen' rijden allemaal zonder stiften, je ziet dan ook geen pony glijden. Alle oude KNF rijders, moet persé met stiften rijden. Lekker voor je paard als je dan ook nog een paar kilometer over straat moet rijden.
En waar gaat het hier nu over dan??? Over iemand die haar pony onder het zadel heeft toch? En het is bij jullie dan misschien 20 jaar goed gegaan, fijn voor je. Maar de topicstarter heeft er wel ijzers onder en dat is wel een ander verhaal dan op blote voeten. En heel toevallig ben ik een oud KNF-er, maar ik begrijp niet wat dat hier mee te maken heeft. Ik ben een keer hard onderuit gegaan met pony en al. Dat wens ik niemand toe en daarom vind ik het ook belachelijk dat mensen zoals jij, iemand proberen te geloven dat het zonder ijzers best kan. Dat je jezelf en je eigen pony in gevaar wilt brengen vind ik prima, maar doe een ander dat niet aan..... En ik denk trouwens dat er ook een wezenlijk verschil is tussen pony's onder het zadel, of ingespannen pony's. Sorry dat ik zo fel ben, maar ik snap het nut er niet van om op deze manier onnodig risico te lopen......