Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BBreedveld schreef:Dus omdat jij je energie liever in een 'gezond' (wie zegt dat een blind paard niet gezond kan zijn?) wil steken moet dat veulen dan maar dood?
annegti schreef:moonie schreef:ik vraag dit niet voor mijn eigen ik ben benieuwd naar jullie meningen
wat jou je doe als je GRATIS een BLIND veulen kan krijgen
Niet aan beginnen en het dier laten slachten. Er zijn genoeg gezonde paarden om je energie in te steken.
Sjuimpje schreef:Oh we gaan weer zo beginnen;
ik ben geen paardenliefhebber en paarden worden met mensen vergeleken.
Nou, in zo'n discussie ga ik dus geen energie meer steken
Citaat:Op marktplaats staat er ook een 7 jarige New Forest merrie met papier. ook helemaal blind, zo geboren en heeft er volgens de plaatser geen last van omdat ze niet beter weet. Word ook gewoon bereden maar heeft wel ervaren ruiter nodig omdat ze dus volledig word bestuurd door de ruiter. Nouja, ik zou het niet weten, eigenlijk zou je het zo'n pony zelf moeten kunnen vragen. Maar dat gaat niet helaas.
op een braak liggend terrein ergens onder aan de dijk) vond het al knap dat de andere ponys daar de weg konden vinden. Samsam schreef:Zo'n dier heeft toch geen leven, geen weidegang, geen normaal contact met andere paarden.....
Ik heb de mijne via marktplaats gekocht
aliesje schreef:nicole 1985![]()
ben ik t mee eens je laat een paard toch niet slachten?
als hij verder gezond is..
mensen slachten ze ook niet af of geven ze een spuit van me jou kan ik toch niets heb geen zin om me energie in te steken..
echt een opmerkingen hier miss is t niet alles voor een beestje maar hij weet niet beter!