Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:voordat je dus allerleis vitamines erin gaat stoppen, op de wei zetten helpt al een hoop,
vitamine stootje kan geen kwaad hoor, maar heb dus denk ik ook nog wat geduld
Ik weet eigenlijk ook niet wat je eraan kan doen, lijnzaad(olie) misschien? Je hebt wel een erg leuk paard moet ik zeggen!
en gewoon heel goed poetsen, je kunt ook een rou ei over het voer doen, dat is voor de glans dus ook wel goed voor zijn vacht in het algemeen lijkt mij, ik geef mijn paard afentoe ook bier maar dat heeft hier niks mee te maken, dat is dat ze ff veel gaan plassen en dan reinigt het lichaam zich helemaal, heb ik vernomen, het is in iedergeval wel gezond!
ik verzorg 2 paardjes een haflinger en een ?? die haflinger is dan 6 jaar(zou denk ik geen verschil maken) en heeft volgens mij een deken opgehad(ik verzorg die nog maar kort.. watn mijn verzorgpony is overleden en toen was er al heel snel een andere dus vandaar) Dei andere waar ik het ras van kwijt ben is 27 en die zag er ook niet uit.. waar de deken lag was het al behoorlijk een zomervacht waar de deken niet was was ze een teddy! door gewoon goed te poetsen lijkt het nu al een stukke beter..!(helaas geen foto's)
Famke_a4pje schreef:Je hebt wel een erg leuk paard moet ik zeggen!

Citaat:Ik overweeg om lijnzaadolie bij het eten toe te voegen...hoeveel olie voegen jullie eigenlijk toe?????

JewelFamke schreef:Mocht de weersverwachting kloppen en het wordt zondag écht 25 graden, krijgen ze allemaal een wasbeurt, daar komt ook wel veel haar mee vanaf.
Mexx schreef:Ik heb bij Divoza een fles lijnzaadolie gekocht en daar staat op dat ze dagelijks 2 eetlepels over het voer moeten hebben.
cremello schreef:Die van mij komt ook slecht door zijn wintervacht. Ik heb een vitaminestoot gegeven en ben bezig met lijnzaadolie.
Wie weet precies hoeveel ml per dag je mag geven?
Mag je lijnzaadolie het hele jaar door geven?