Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind die andere GPA al zo duur van 300 euro of zo.
Breitling schreef:haha nou ergens ben ik best wel jarloers. zou best wel zoveel geld willen hebben om dat ook allemaal te kunnen kopen
Belachelijke prijs als je het mij vraagt.
Japke_Z schreef:...zoeentje is wel een goede reden om nooit meer van je paard te vallen, stel dat je je cap breekt ipv je schedel......

Ik vind die cap dus echt niet mooi!
Dewi schreef:grappig verhaal: ik was in de ruitersportzaak om een wedstrijdcap uit te zoeken. Ik zag deze mooie oranje/zwarte op een paspop. Dus ik zette hem op, alleen om te kijken hoe het stond. Komt er een verkoopster langs, die vroeg of ik toestemming had om dat ding te passen. Ik dacht dat ze een grap maakte. Toen zei ze de prijs en ze griste de cap uit mijn handen. Er mocht niemand aan komen! Passen was alleen toegestaan als je echt van plan was om hem te kopen.
Laten ze die caps dan ook goed opbergen en niet zo voor het oprapen neerleggen
) 
snowdon schreef:Dewi schreef:grappig verhaal: ik was in de ruitersportzaak om een wedstrijdcap uit te zoeken. Ik zag deze mooie oranje/zwarte op een paspop. Dus ik zette hem op, alleen om te kijken hoe het stond. Komt er een verkoopster langs, die vroeg of ik toestemming had om dat ding te passen. Ik dacht dat ze een grap maakte. Toen zei ze de prijs en ze griste de cap uit mijn handen. Er mocht niemand aan komen! Passen was alleen toegestaan als je echt van plan was om hem te kopen.
Echt belachelijk!Laten ze die caps dan ook goed opbergen en niet zo voor het oprapen neerleggen