Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Hoop voor jou dat je pony snel weer een lange pluk heeft. Ingsannie schreef:Bij mij mag geen enkele verzorgster met een schaar aan de manen van mijn ponies komen! Dan worden ze verbannen voor het leven..
Rivano schreef:Ingsannie schreef:Bij mij mag geen enkele verzorgster met een schaar aan de manen van mijn ponies komen! Dan worden ze verbannen voor het leven..
Ik had gedacht dat je een volwassen vrouw dat niet hoefde te vertellen. Zat ik er effe naast!!
Dus bij deze: Wie, hoe of wat en hoe oud je verzorgster ook is, ik zou het altijd even van te voren melden dat het NIET de bedoeling is dat er geknipt gaat worden. Waar dan ook. Hoe dood het haar er ook uitziet...
Kyralovertje schreef:Mijn verzorgsters wisten héél goed dat ze beslist niet in de manen, staart of voorpluk mochtend knippen.
Dat was een verboden regel dat is regelmatig versteld heb.
Kyralovertje schreef:Kinderen.. Tja.. het waren mijn verzorgsters van 26 jaar oud!!! Ze weten alleen nog niet dat het vandaag hun laatste dag is..![]()
Wat een ontzettend domme dozen. Ik hoop voor je dat de pluk bij haar sneller groeit dan bij mijn paard, want dan wordt het niet meer veel. Die ex-verzorgsters hebben niet toevallig hele leuke staartjes he?
. Dat was het eerste wat ik zei tegen mijn verzorger: niet zijn voorpluk kammen of knippen
. Wel vervelend voor jou natuurlijk, nu zit jij met de "schade"
.
...knippe is ook zoo moeilijk he
.. en zijn voorpluk + manen waren al zo kort..