paardje gewoon weg kunnen halen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSuusx

Re: paardje gewoon weg kunnen halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 13:09

Ze heeft de shet wel betaald.Maar zei de oude eigenaar dus wil hem nl terug komen.Nu heb ze gezegt het mag maar wel voor de zelfde prijs.Dus zal ze het regelen etc.Maar na 2,5 maand is er nog geen geld gezien.Ze hebben beide mondeling afgesproken dat hij daar mag blijven staan tot ze anderen pensioenstal heb gevonden.Die kon ze niet vinden na een maand en toen hebben ze beide afgesproken dat hij daar mocht blijven staan gratis tot ze wel wat had gevonden.Dat heeft ze nu voor paar weken en wil ze daar heen en hem miss verkopen.Dus zei vroeg of dat kan.
Snapje?Hm onduidelijk uitgelegt..Pff me nederlands moet toch maar beter..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 13:14

Gewoon punten en komma's gebruiken.

WilmaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 00:00

Citaat:
Hm onduidelijk uitgelegt..Pff me nederlands moet toch maar beter...

Misschien op tijd naar bed gaan. Je bent nu nog online en het is 1 uur 's nachts. Misschien ben je toch niet zo jong als je je voordoet???

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 06:58

Ik weet niet hoe jong ze zich voordoet en of ze zich anders voordoet dan ze is, maar haar bedtijd zegt daar niet echt iets over.

@ xSuusx: Volgens mij heb je zojuist in je laatste post je verhaal weer veranderd, en ik zeg niet dat het niet waar is, maar het komt allemaal wel vrij ongeloofwaardig op mij over. Maar goed, in ieder geval snap ik niet waarom ze niet gewoon naar degene die moet betalen toe gaat en gewoon vraagt of hij/zij de pony nog wil en als hij/zij dat wil dat hij/zij dan binnen twee weken moet betalen ofzo. Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk als zij het hier nu maken. Verder denk ik dat je NOOIT zomaar een pony ergens weg moet halen, want als je bij een enigszins fatsoenlijke stal staat bellen die mensen dan de politie ofzo, omdat er dus een pony uitgebroken/gestolen/iets dergelijks is.

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 11:32

Dit verhaal is al geregeld over wie het ging KnipoogMaar toch bedankt voor lezen en reageren.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 11:40

De pony staat toch nog bij de oude eigenaar. Als jij niet kan aantonen dat je betaald hebt en hij staat nog bij de oude eigenaar dan kan zei dus gewoon zeggen dat de pony van haar is en jij hebt geen bewijs. Ze kan hem dus gewoon verkopen als ze wilt.

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 11:45

de pony staat nu idd bij de nieuwe eigenaar van wie die was KnipoogZe waren er al uit het was een grote misverstand..

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:24

Ohh gelukkig maar.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:22

Nou, mooi. Denk ik.