Ylana schreef:Je bent nieuw hier dus je kan dat ook nog niet weten, maar wanner je op bokt verteld dat je een eigen paard wil kopen en je het maar € 320,- kan je dit soort reacties verwachten.
Ik denk dat bokt te veel mensen hebben gezien waar het bij fout ging en hun paarje weer moeten verkopen of naar de slager moeten brengen omdat ze simpelweg geen geld meer hadden voor het verzorgen ervan
Ik kan je helaas geen ideeën geven hoe je aan meer geld moet komen, ik kan me alleen maar aansluiten bij de anderen!!!
Sorry Ylana, moet toch ff iets aan je kwijt.
Jouw antwoord op de vraag van Kusj vind ik prima maar ik zet een heel groot ??? jouw onderschrift. Waar sláát dit op?
Kusj is 15 jaar en ik neem aan dat zij nog lang geen man heeft en ik vind dat deze "praat" niet op Bokt thuishoort.
bied jij je zelf aan dan???
!!! 

.
) Ik werk nu, maar als ik weer naar school zou gaan zou ik waarschijnlijk niet eens genoeg geld hebben om ze te onderhouden dus voor mij geen school meer. En tja al mijn vrienden gaan vaak stappen, naar feesten etc. en ik zit gewoon vaker thuis vanwege de paarden. Ik zou alleen een eigen paard kopen als je ouders er ook achter staan en je financieel willen steunen.