Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Die 3 keer vond ik het prima, ik had zelf de ruiter uitgezocht en voor mij is het ook een manier om een beetje zicht te houden op manegeruiters die ik eventueel voor vakantie's kan vragen
. shirley23 schreef:Vind het een beetje belagelijke regeling. Meen ik serieus. Ik zou nooit mijn paard mee laten lopen in de les.
Ook al is het gevordert je weet nooit hoe die mensen rijden.
Jij en je paard hebben een bepaalde rijstijl ontwikkeld en die wil je kapot laten maken door mensen in een les. 4x de week??
Wanneer wil jij dan gaan rijden?? Niet zeker??

shirley23 schreef:je rijdt niet veel met hem. En dan wil hem ineens 4x in de week in een les zetten?/ Zo les is best zwaar voor een paard wat dat niet gewend is. je zegt zelf hij is 15 jr. Dus je hebt een bepaalde rijstijl met hem op gebouwt. En dat kan zo verknoeit worden door andere ruiters. Elke ruiter heeft zijn eigen stijl. Voor elk paard die geen manege paard is zou dat moeilijk zijn omdat te snappen denk ik.
Maar ikz ou het zo wie zo niet doen.

Nimmy schreef:kijk anders aan hoe t gaat in de lessen, het is dan natuurlijk lekker als die in beweging blijft, en jij je daar geen zorgen over hoeft te maken.
anders bijrijder... maar je moet zelf kijken wat voor jouw en je paard het beste is