Tinkerloos schreef:@ Milkaatjuh: op de foto die jij liet zien is geen hanetred te zien..(naar mijn simpele mening) ik ken een tuiger die(zit ook in het ras) een hane tred heeft,maar dan een wel heel overdreven soort.. hij trekt het been op,en doet net alof er iets is dat hem wil pakken,dus trekt nog net even verder door naar boven als normaal. beetje moeilijk uit te leggen,.maar als je het eenmaal gezien hebt,vergeet je het nooit meer. ik vergelijk het met de knie actie van een hackney,maar dan in het achter been! ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom,want ik ben de weg alweer kwijt nudus op jou foto steekt het achter been naar voren,maar een hanetred is juist zodra hij het been optilt,het niet overdreven naar voren steekt,maar optilt.. snap u?
Jij bedoelt dat ze hem naar voren strekt ipv, het van de achterhoefomhoog trekken naar dekont. Dat viel mij net ook op ja.
dus op jou foto steekt het achter been naar voren,maar een hanetred is juist zodra hij het been optilt,het niet overdreven naar voren steekt,maar optilt.. snap u?
)
op een foto zie je'm namelijk niet lopen
twas een andalusier, heb je de link van de marktplaats?