Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne007 schreef:Ik wil niks horen over een rechtszaak en bla bla bla,
gewoon hoe iemand het zou oplossen en geen zaken eromheen halen die niet worden gevraagd in een topic,en het is me nu duidelijk
BEdankt
Arabesk schreef:Daarom neem ik zelf de verantwoording
Lianne007 schreef:oke zo denk jij erover.
Ik vindt dat hij op zn minst de kosten van het bekappen terug mag vergoeden of een oprecht excuus,want het is zelfs aangetoond door de DA,maar zo denk ik erover.
Fisio kosten en al heb ik niks over gezegd,dat waren maar voorbeelden.
Lianne007 schreef:En ik respecteer je mening hoor,maar als jouw paard zn hele hoeven kapot had liggen hierdoor,ga je denk ik wel anders denken als je dit ooit zult mee maken.
Lianne007 schreef:En verder ben ik nog steeds van mening,dat een smid die weet dat een paard een aandoening heeft,hier niet voldoede ervaring mee heeft zo'n paard niet moet doen daar zit een groot risico aan.
Lianne007 schreef:Ik heb eigen verantwoording ja en vantevoren dacht ik hier ook heel anders over,maar dat het zoo mis kan gaan heb ik nog nooit meegemaakt en daar wordt je gewoon verdrietig en boos van want dat paard vergaat van de pijn en staat met pijnstillers en al op stal
russel schreef:Leren gaat hij maar op zijn eigen paarden doen.
Lianne007 schreef:het is gewoon hardstikke sneu voor het beestje
Als het gesprek heeft plaatsgevonden zal ik jullie op de hoogte brengen
Cassidy schreef:russel schreef:Leren gaat hij maar op zijn eigen paarden doen.
Als dat echt zo zou werken zouden er erg weinig echt goede hoefsmeden rondlopen...