de ideale trailer.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Happiness

Re: de ideale trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:51

Humbaur!!!
en dan atis. Lage klep niet hoog hoeven de paarden te lopen met zadelkamer (hoeft niet) ruberen vloer heen hout nemen! dat kan gaan rotten.
Ik heb humbaur atis 2 paards met zadelkamer. Geweldige trailer ook mooi!

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 15:20

Wij hebben een Sluis Max. Het is best een wat zwaardere trailer. Maar wel een super ding!
Met zadelkamer (en dus ook voerbak). De trailer is behoorlijk hoog, dus de paarden hebben veel ruimte (zeker als je een groot paard hebt is dit wel lekker). Verder met kussens tegen de wanden voor de paarden en de trailer ligt heel stabiel en heeft goede vering.
Verder rubbere vloer en de klep is niet te hoog.
Verder zit het deurtje naar de paarden aan de rechter kant. Dus als je bij je paarden moet kijken op een drukke weg (bijv. de snelweg) dan sta je niet half op de weg. Stel je voor dat je naar achter valt ofzo lig je midden op de weg. Dat is ook wel een voordeel. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is voor jou misschien het gewicht van de trailer. Maar verder super mooi ding! En die zadelkamer is echt een must Tong uitsteken

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:20

Ik heb een oude Westfalia (de oude trailer van ikke Lachen ) maar heb die helaas nog steeds niet MET paard kunnen testen. Dr ligt een dikke hardhouten vloer in die totaal niet rot is (weet alleen niet wanneer die erin gelegd is)

Maarre, onder een rubberen gietvloer moet nog wel een bodem liggen, want op alleen rubber kun je een paard niet vervoeren Tong uitsteken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:25

Sosha schreef:
ikke schreef:
en de rest gebruikt al-ko assen (rubber torsievering).

en wat is daar dan niet goed aan? als ik vragen mag Haha!

Daar is op zich niks mis mee, maar als iemand gaat roepen dat een Wesco beter rijdt dan een Weijer of zo, dan is dat in behoorlijke mate onzin, het onderstel is namelijk hetzelfde.

Callippo: die vloer van jou trailer zal een kleine tien jaar oud zijn, is van Bankirai en ik denk niet dat jij mee gaat maken dat ie doorrot, als je ervoor zorgt dat ie droog blijft (onder een zeil of in een loods bij niet gebruiken).

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 23:41

Ik ben blijer met mijn Weijer !!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 12:24

kiana schreef:
Ik ben blijer met mijn Weijer !!

heb je 'm al lang en welk type heb jij? Ben wel nieuwsgierig naar een blije Weijer rijder Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 13:04

Ik heb dan een tweepaards Atec Starline Diamond, maar ze zijn er ook in anderhalf. Zeer stabiele en degelijke trailer, kost niet te veel en blijft erg netjes. Paarden stappen er ook allemaal erg makkelijk in.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 17:19

Ik heb een Ifor Williams, en ben ontzettend tevreden.

- Ligt superstil achter de auto, je merkt niet eens dat je met een trailer rijdt.
- Zeer degelijk gebouwd, en super veilig.
- Rubber vloer, aluminium bodem -> rot niet!
- Laadklep heel licht in gebruik.
- Voorlader.
- Heel ruim en licht.

OK dan!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:40

ja ifor williams geweldig ding vind ik dat!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:42

Ik heb ook een Ifor, maar TS wil een 1,5 paards en hoe die zijn weet ik niet. Ze bestaan wel!