Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
apk schreef:Ik heb jullie advies opgevolgd en inderdaad een band proberen te krijgen met die verzorgster + hoogte proberen te krijgen van wat zij ervan vindt.
Dus ging ik afgelopen woensdag samen met haar rijden. Was nog wel leuk ook, ik rij al jaren namelijk altijd in men eentje (paard staat bij mij thuis, maar alleen rijden is vind ik natuurlijk ook leuk hoor) en nu dus een keertje dat alletwee men paardjes tegelijk gereden werden. Wel gezellig, en ik heb inderdaad het idee dat ze het heel erg leuk vindt, dat verzorgen. En ze rijdt ook heel goed, dus hopelijk blijft dit goed gaan!! Want zoals het er nu voor staat ben ik er heel blij mee.
Maar ik vroeg me af of verzorgers het niet irritant vinden als de eigenaar er de hele tijd bijstaat. Want ik dacht namelijk van wel, dus laat ik ze eigenlijk zoveel mogelijk met rust, maar volgens jullie moet ik dat dus juist niet doen?
. Zij komt eens per week en als ik eens weg ben kan ze ook meestal, Fenna heeft dan echt een rustig dagje.
alies schreef:en de eigenaar komt 1 keer in de week kijken bij de les (bijna altijd) of er moet iets heel dringends tussenkomen!
gr. alies

Jessay schreef:alies schreef:en de eigenaar komt 1 keer in de week kijken bij de les (bijna altijd) of er moet iets heel dringends tussenkomen!
gr. alies
Vind jij dat bemoeizuchtig of juist leuk???

hoop dat je snel een goeie en serieuze verzorgster kan vinden voor je paardje, My Way is ook echt lastig in de omgang en dat hou ik vol, dus jij vind vast ook wel iemand!!