Steefje schreef:Ik heb ongeveer 9 jaar op Ten Eijsden gereden in Geleen, ik heb daar 5 jaar een eigen pony gehad. Het is daar, zoals al eerder gezegd, vrij druk. Er zijn overdag veel lessen, maar ik heb wel altijd kunnen rijden wanneer ik wilde: er is een binnenbak, een gedraineerde buitenbak en nog een groot zandstuk, waar je ook kunt rijden.
Ik vind het een mooie manege, de stallen zijn allemaal vrij nieuw en het is altijd netjes opgeruimd.
Er worden veel dingen georganiseerd: o.a. onderlinge dressuur- en springwedstrijden, dauwtrapritten, ruiterkampe etc. Ik heb het er altijd naar m`n zin gehad.
Nu sta ik bij een kennis, hij heeft 4 stallen, een wasplaats zadelkamer, een buitenbak en een wei. Ik vind het er ideaal, vooral omdat ik nu een jong paardje heb, die in een drukke omgeving erg zenuwachtig zou worden. Ook krijg ik van die kennis veel extra hulp, wanneer ik het druk heb met m`n opleiding of als ik op vakantie ben. Hij heeft geen stal vrij..
Ik ben laatst toevalig in Einighauzen geweest, ik vond het best netjes uitzien. De buitenbak vond ik heel mooi, de binnenbak wat minder.
Op de windraak ben ik ook geweest, maar dat vond ik echt een zooitje, het rook ook niet echt fris in die stallen daar.
Jij staat met Nagoya in Sweikhuizen hè? Ik vind het in Geleen erg druk, daarom ben ik daar ook niet begonnen. Ondanks het commentaar (op van mij) op 't hetjen zit ik er toch al gauw zo'n 11 jaar