ben ik te groot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: ben ik te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:00

Op zich kan het wel vind ik , je bent op de foto's mooi slank Lachen

Wel moeten je beugelriemen nodig een paar gaten langer ,
nu zit je veels te kort en daardoor liggen je bovenbenen te horizontaal.

DAT is de reden dat je zo raar ver achterin dat zadel zit.....

Als je je beugelriemen een stukje langer maakt dan kan je kont wat meer in het midden van het zadel komen.

Zadel mag wellicht ook iets verder naar achteren op de rug gelegd worden , dan kun je ook makkelijker in het midden zitten.

Maar alleen als die beugelriemen een eind langer gaan ! Pling

Deze foto's zien er echt heel raar uit Tong uitsteken

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:51

Het lijkt me geen probleem. Omdat je erg slank bent, vind ik de combinatie er ook niet raar uitzien ofzo.

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:13

Le0nie schreef:
Ga gewoon lekker rijden, je bent echt niet te groot, ik heb toen ik 1.50 was gereden op een A/B ponytje, toen begon ik er pas uit tegroeien. Duskan best. En over die doorgezakte rug, het kan alleen maar echt pijn doen als hij er ook echt pijn aan heeft dus, daaar kun je naar alten kijken of gewoon lekker met rust laten, misschienis dat zijn bouw wel gewoon,

En hoe denk jij dat een paard aangeeft dat hij pijn heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:20

Qua gewicht kan het wel maar voor de mooi is het niet zo en ben er toch altijd voor om paarden van je eigen bijpassende grootte te rijden. Ik heb op het moment een pony van ongeveer 1.37, maar ik vind mezelf met mn 1.62 ook iets te groot. Uiteindelijk is ze dan ook enit voor mij bestemd. Maar het eblangrijkste is dat ej je lekker voelt op ej pony en zodra dat niet meer echt zo is, dat je stabiel zit e.d en je kuit niet meer geod aan akn leggen zou ik toch eens gaan kijken voor iets groters.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:37

Fellor schreef:
Qua gewicht kan het wel maar voor de mooi is het niet zo en ben er toch altijd voor om paarden van je eigen bijpassende grootte te rijden. Ik heb op het moment een pony van ongeveer 1.37, maar ik vind mezelf met mn 1.62 ook iets te groot.

Pfff, wat een onzin Haha!

En wat is dan wel je eigen passende grootte? Het verschilt gewoon per combinatie.
En deze twee kunnen nog best, mits de ruiter niet te zwaar wordt.

Het enige is wel dat je eventueel op dressuurwedstrijden commentaar kunt verwachten.