low-budget paardestal met woning

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sosha

Re: low-budget paardestal met woning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:38

Niet in alle gemeenten heb je een woonvergunning nodig. Hier bij ons mag ik zoveel mensen in huis (legaal dus) nemen zoals ik wil, zal niemand moeilijk over doen. Gewoon ff informeren zou ik zeggen.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:45

Kijk, dit is nu precies wat ik zoek!!! Als dit ergens in de buurt van Dalfsen, Ommen of Zwolle is, dan houdt ik mij direct aanbevolen! Haha! En wat dat vakantie-huisje betreft, ik woon al drie jaar in een vakantiehuisje, met mijn paard, niets aan de hand! Behalve dat ik er nu uit moet omdat de eigenaar er zelf weer een tijdje in wil...

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:53

Op zich denk ik dat er genoeg gegadigden zijn voor deze accomodatie. Ik denk dat je zo rond de € 550,00 moet gaan zitten, rekening houdende met de prijzen in Twente.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 13:17

Geen woonvergunning geen rechten. Geen officieel adres in tijden van nood geen uitkering.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 13:19

Alina schreef:
Kijk, dit is nu precies wat ik zoek!!! Als dit ergens in de buurt van Dalfsen, Ommen of Zwolle is, dan houdt ik mij direct aanbevolen! Haha! En wat dat vakantie-huisje betreft, ik woon al drie jaar in een vakantiehuisje, met mijn paard, niets aan de hand! Behalve dat ik er nu uit moet omdat de eigenaar er zelf weer een tijdje in wil...

Of zich niets mis mee, maar wel erug koud in de winter.

Enne niks mee? Je moet er nu wel uit met je perd...

marcs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 11:05

Nou, mochten er liefhebbers zijn.....

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:17

Klinkt leuk hoor, waar mijn paardjes nu even staan verhuren ze ook het voorhuis van de oude boerderij. Maar deze heeft wel een apart huisnummer (kan ook al uit het verleden zo zijn)

Vergeet niet om een borgsom te vragen, voor als er een puinhoop van gemaakt is als ze er weer uit gaan.